Visseral Manuel Terapi

Visseral Latince iç organı demektir. İç organlarının cilt üzerinde yansıması vardır. Göz ile, el ile  muayene ,  teşhis koyma ve tedavi etme yöntemlerin tamamı bu konuda visseral manuel tedavi yöntemlerini oluşturmaktadır. İç organların hastalıkların ya da patolojik sorunların anında düzeltilmesi durumu olarak da tanımlamak mümkündür.

Alternatif tedavi tekniklerini kullanarak tedavi edilebilmektedir. İnsanlığın var olduğu zamandan bu yana bu tedavi yöntemleri uygulanmakta ve günden güne  geliştirilmiş bir  şekilde profesyonel bir tedavi yöntemi sunmaktadır.

Visseral Manuel Terapi kişinin iskelet kas sistemini, sinir sistemini, solunum ve sindirim sistemini onarılabilir hale getirmektedir. Osmanlı kültüründe de bu durum el yordamı ile tedavi etme, hacamat yapma, bel çekme, kupa çekme, sıcak havlu yöntemleri vb. ileyapılmıştır. Bu tekniklerin çoğu günümüzde alternatif tedavi olarak hekimlerce uygulanmaktadır. Bu sayede  etkin tedavi yöntemlerinin de başını çekmektedir. Bilimin en üst seviyeye ulaşması bu temel yöntemlerin modern tıp aletleri kullanılarak uygulanmasını kolaylaştırmıştır.

Visseral Manuel Terapi Yöntemi Kulanılacak Olan Rahatsızlıklar

Eklem problemi yaşayan insanların bu unsurları safra kesesi ile alakalıdır.

Sinir sistemi bozukluğu yaşayan kişilerin karaciğer sorunu olabilir.

Metabolizma sistemlerinin düzenlenmesi için pankreasın uyarılması gerekebilir. Bu ikisi birbiri ile ilintilidir.

Sindirim sistemi için emilim problemlerinin giderilmesi adına bağırsakların uyarılması gerekir.

Mesane ve prostat rahatsızlığı yaşayan kişilere alt karın bölgesinin uyarılması ve bu bölge ile tedavi uygulamasının olması gerekmektedir. Bu sayede güvenilir ve nitelikli olacak şekilde birbirleri ile   ilişkili birçok uygulama söz konusudur.

Omurga hastalıkları, ağrılar, çözümsüz kalmış ağrı sorunları, sindirim sistemi, sinir sistemi gibi durumlarda ilgili tedavi yöntemi uygulamaları yer almaktadır.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Visseral Manuel Tedavi Yöntemi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Visseral Manuel Tedavi Yöntemi olarak bu alanda  güvenilir ve profesyonel hizmet ile kliniğimizde m-amacına uygun kişiye özel tedavi yöntemleri yapılmaktadır. Bu tedavi yöntemi iç organlarının durumunu ve işleyişini düzenler. Her kişide etki gösterme alanı ve süresi farklılık göstermektedir. Kişiye özel tedavi de burada devreye girmektedir. Otonom sistemini dengeleyen bir yapı ve teknolojik gelişme ile sunulan her detayı sizler de manuel terapi yöntemi ile Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic de  bulabilirsiniz. Uygun koşullar ve uygun şartlar ile birlikte her hastalığın bağlı bulunduğu sorunlar aynıdır. Bunlar farklı hastalık olarak kişilere yansıtılır. Sindirim sistemi ve mideye etki eden, kişinin otonom dengesini bozan birçok hastalık ismi bulunmaktadır. Temel prensipte ilgili rahatsızlıkların giderilmesine yönelik olarak Visseral Manuel Tedavi Yöntemi uygulamalarından yararlanmak da mümkün olmaktadır.