Sedef Hastalığı Alternatif Tıp Tedavisi

Sedef Hastalığı Alternatif Tıp Tedavisi

Sedef hastası olan kişiler modern tıbbın yanı sıra sedef alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Sedef Hastalığı Nedir?

Sedef (psoriasis) hastalığı cilt hücrelerinin normalden daha hızlı çoğalmasına neden olan bir cilt bozukluğudur. Tipik görünüm veren sedef benzeri beyaz-gri pullanmalar olan sınırları keskin pembe, kırmızı plaklardır. Her 100 kişiden 1-3 ‘ünde görülebilir. En sık 20’li yaş grubunda ortaya çıkar. Genellikle kafa derisinde, dizlerde, dirseklerde ve sırtta çıkabilmektedir. Hafif vakalarda vücudun birkaç bölgesi etkilenebilmektedir. Ancak hastalık ilerlemiş ise cildimizin büyük bir bölümünü etkileyebilmektedir.

Sedef Hastalığı Neden Olur?

Sedef hastalığı gibi hastalıkların kesin sebebi bilinmemektedir. Ancak bazı hastaların birinci derece akrabalarında da aynı şikayetler görülebilmektedir. Bundan dolayı kalıtsallık düşünülür. Zaman içerisinde iyileşip tamamen kaybolabildiği gibi tekrardan nüksedebilmektedir. Tedavi aşamasında cildin eski görünüme kavuşmasına yardımcı yöntemler hedeflenmektedir.

Sedef Hastalığı Belirtileri

Sedef hastalığının en yaygın belirtileri cilt rengindeki düzensizliktir. Deride daha açık renk, kırmızı lekeler veya cilt renginde eşitsizlik olabilmektedir. Genellikle normal deriden keskin bir sınırla ayrılan, üzerinde hastalığa ismini veren sedef rengi kepeklerin olduğu, farklı boyutlarda olabilen kızarık plaklar vardır. Bu plaklarda kaşıntı ve ağrı da olabilir. Hastalığın en sık görüldüğü bölgeler; saçlı deri, diz, dirsek ve kalça bölgesi olmakla beraber tüm vücut derisinde hastalık görülebilir.

Sedef Hastalığı Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic’te Sedef Hastalığı Tedavisi alternatif tıp teknikleriyle yapılmaktadır. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.