Romatoid Artrit Alternatif Tıp Tedavisi

Romatoid Artrit Alternatif Tıp Tedavisi

Romatoid Artrit hastası olan kişiler modern tıbbın yanı sıra Romatoid Artrit alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Romatizmal Hastalık Nedir?

Romatizmal hastalık kişinin kemik, kas ya da eklemlerinde meydana gelen yangısal durumları barındıran hastalıklardır. Romatizmal hastalık tanımın altında yüzlerce hastalık barındırmaktadır. Kas ve eklemlerin yanı sıra bir çok sistemi tuttuğundan dolayı multisistem hastalığı olarak da bilinmektedir. Romatizmal hastalığın oluşum nedeni tam manası ile bilinmemektedir. Bağışıklık sisteminin güçlü olmaması ve genetik faktörlerin de etkisi ile birlikte birçok romatizmal hastalık karşımıza çıkabilmektedir.

Romatizmal Hastalık Belirtileri

• Eklem sıcaklığı, eklem ağrısı,
  • Eklem aralığında iltihap birikmesine bağlı olarak oluşan şiddetli ağrılar
  • Kasların güçsüzlüğü
  • Kas ağrısı, yanması
  • Diz kapağında şiddetli ağrılar ve yürüyememe
  • Sırt ve belde görülen kramp niteliğinde ağrı. Ağrının bir anda kaybolması ve bir anda ortaya çıkması
  • Ciltte meydana gelen döküntü
  • Deri yüzeyinde sertlik ya da deformasyon
  • Göz yaşında oluşan azalma, gözyaşının olmaması
  • Tükürükte meydana gelen azalma
  • Tırnak yapısının değişmesi
  • Nefes darlığı
  • Sindirim sisteminde meydana gelen değişiklik. Kabızlık ya da geçmeyen ishal hali
  • Kişinin uzun süre olarak vücut ısısının yüksek olması
  • Böbrek fonksiyonu bozulmaları
  • Güneşe karşı yüksek duyarlılık, güneşe çıkamama
  • Merdiven çıkarken ya da oturup kalkarken zorluk yaşama, diz kapağından ses gelmesi, diz kapağının katlanamaması durumu

Romatoid Artrit Nedir?

Erişkin bireylerde sık görülen bir hastalıktır. Birçok doku ve sistemi etkileyebilen romatizmal hastalık olarak bilinmektedir. Kronik, sistemik ve otoimmün bir hastalıktır. Tedavi edilemezse, hastanın ilerleyen dönemlerinde sakatlıklara neden olabilir. Hastalarda başlangıçta ateş, halsizlik ve ağrı vardır. Bu belirtileri eklem ağrısı sabah tutukluğu, küçük eklemlerde simetrik şişlik takip eder. Hastalık ilerlediği zaman kalp zarında iltihaplanmalara ve akciğer zarları arasında sıvı birikmelerine yol açabilir. Bu hastalığın tanısında radyolojinin önemi büyüktür.

Romatoid Artrit Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Romatoid Artrit Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri ile yapılabilmektedir. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.