Regl Sancısı Alternatif Tıp Tedavisi

Regl Sancısı Alternatif Tıp Tedavisi

Regl döneminde regl sanıcısı şikayeti olan kadınlar modern tıbbın yanı sıra alternatif tıp tedavisi ile regl sancısı şikayetlerinden kurtulmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Regl Sancısı

Regl sancıları (dismenore), regl dönemine girdiğiniz zaman başlayan bel, karın, kasık ve bacaklara vuran bir ağrı türüdür. Bazen bu tür ağrılar çoğunlukla şiddetli olabilmektedir. Ancak şiddeti kişiden kişiye göre değişmektedir. Kimi regl döneminde ağrı kesici enjeksiyon, iğne olmadan yapamazken kimi ise daha hafif ağrılar ile bu dönemi atlatabilmektedir.

Regl Sancısı Neden Olur?

Regl sancısının oluşum sebebi rahim duvarında yer alan kasların birbirini sıkıştırmasıdır (spazm). Rahim kasılması ile birlikte bölgesel oksijen miktarında azalma yaşanır. Bu da şiddetli ağrılara neden olabilmektedir. Ağrıları birtakım başka hastalıklar da tetikleyebilir. Rahim içinde bulunan kist, yumurta kisti, enfeksiyonel hastalıklar da regl sancısını tetikleyen başka unsurları oluşturmaktadır.

Regl sancısı (dismenore) ve menopoz sorunları kadın sağlığında sık görülen sorunlar arasındadır. Ancak bununla uzun yıllar yaşamak zorunda değilsiniz.

Regl dönemindeki ağrılar, bireysel birçok faktörlerden kaynaklanabilir. Bu dönemdeki ağrılar ruhsal durumu ve yaşam kalitesini olumsuz etkiler.

Regl sancısı karşısında yeni nesil etkin ve doğal tedavilere açıksanız, sizler de  Dr. Erkan Yula tedavi yöntemleri ile birlikte bu sorunların üstesinden gelebilirsiniz.

Regl Sancısı Tedavisi

Günümüzde klasik yaklaşımda ne yazık ki kök nedene yönelik tedavi planlaması ihmal edilmektedir. Regl sancılarının tedavilerinde basit düzeyli ağrı kesiciler (paraseramol, steroid olmayan anti-enflamatuarlar) ön planda kullanılmaktadır. Bu ağrı kesicilerin kesmediği durumlarda ağır düzeyde ağrı kesici iğneler ve kas gevşeticiler ile regl sanıcıları geçirilmeye çalışılmaktadır. Ancak bunlar döngüsel süreç için geçici yöntemleridir ve sebebi ortadan kaldırmadığı zaman kalıcı çözüm üretmezler. Oysa ki bütüncül ve fonksiyonel tıp öyle değildir. Klasik tıp teknolojilerinin geçici çözüm bulduğu bir durum olan regl sancısına, alternatif tedaviler kalıcı çözümler sunabilmektedir. Detaylı bir muayene ve analiz yöntemleri ile hastalığa sebep olan faktörlerin tespiti yapılır ve bu sebeplere yönelik kişiye özgü tedavi planlaması gerçekleştirilir. Bu aşamada sizler de yenilikçi ve alternatif tedavi hizmetlerinde yer alan çalışmalarımızdan uygun şartlarda ve profesyonel anlamda yararlanma sağlayabilirsiniz.

Regl Sancısı Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic olarak Regl Sancısı için Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri ile farklı bir seyirde ilerlemektedir. Bu sayede yeni nesil tedavi yöntemleri birleştirilmekte ve kişiye uygun kalıcı çözümler hedeflenmektedir. Bazı durumlarda tedavi yöntemi uygulanırken, klasik yöntemler yetersiz kalabilir. Bunun için bütüncül tedavi yaklaşımı ile alternatif tedavi tekniklerini kullanmak da işlevsel sürecin bir parçasıdır. Vücut üzerinde herhangi bir olumsuz yan etki bırakmadan regl sancısı konusunda konusunda çözüm odaklı tedavi yöntemi uygulamaları sağlanmıştır.

Akupunktur yöntemi başta olmak üzere diğer alternatif tedavi yöntemleri ile birlikte regl sancısı için güvenilir ve etkin hizmeti bu klinikte bulabilirisiniz. Bu şekilde, güvenilir ve sizleri uzun süreli olarak rahatlatacak çözümlere ulaşabilirsiniz. Alternatif tedaviler ile birlikte hayatınızda yer alan sorunlar farklı bir bakış açısı ile yaklaşım sağlayabilirsiniz. Regl sorunlarını her ay yaşamak zorunda kalmadan atlatmaya yardımcı bütüncül ve fonksiyonel tıp teknikleri ile hayat kalitenizi yükseltebilirsiniz.

Dr. Yula, hastayı bir bütün olarak değerlendirir, çevresi ile sosyal ilişkilerine, stres yüküne, beslenme modeline, yaşam tarzına, uyku düzenine, içtiği suya, geçmiş duygusal yükünden dışkısının kıvamına kadar uzun süren detaylı bir değerlendirme yapar. Nadiren tetkiklere başvurulur.

Bütüncül tedavi, hastalıkların semptomundan ziyade kök nedenlerine yoğunlaşan modern tıbbi olanaklar ile kadim deneyimleri bir arada kullanan, tedavi yelpazesi oldukça geniş bir yaklaşımdır. Sadece ülkemizde değil yurt dışında bu ve benzeri yaklaşım modellerinin kronik hastalıklardaki başarı oranının yüksek olması nedeniyle tıp dünyasında ilgi görmektedir.