Ozon saf oksizjenden elde edilen bir gazdır ve 200 yıldan fazla bir süredir tedavi amaçlı kullanılmaktadır. Ozon terapi, ortaya çıkan başarılı tedavi sonuçları ile birlikte bütün dünyada hızla artan bir ilgi görmektedir.

Ozon Tedavisi Nedir?

• Ozon tedavisi saf oksijenden elde edilen ozon gazının hastanın kendi kanı veya serum ile karıştırılarak, ya da gaz halinde vücudun çeşitli bölgelerine verilmesi ile uygulanan bir tamamlayıcı tıp yöntemidir.
Ozon nasıl etki eder?
• Ozon tedavisi anti-oksidan sistemi uyarması, kan dolaşımını düzenlemesi ve bağışıklık sistemini harekete geçirmesi ile tedavi edici etkilerini göstermektedir. –
• Ozon terapi kan dolaşımını arttırma yeteneği ile dolaşımla ilgili bozuklukların tedavisinde ve organ fonksiyonların yeniden canlandırılmasında etkindir.
• Ozon terapi ile vücudun kendi anti-oksidanlarını artar ve serbest radikalleri yok eden enzimleri aktive olur. Bu durum kronik enflamatuar hastalıklarda ozonun neden etkili olduğunu açıklamaktadır. Bu nedenlerle hastalık “tedavi yelpazesi” oldukça geniştir.

Ne için kullanılır?

• Anti-aging (yaşlanma karşıtı) uygulamalar
• Bağışıklık sisteminin düzenlenmesi
• İyileşmeyen yaralar (diyabetik ayak, dekübit yaraları, enfekte yara, haşlanma ve yanıklar)
• Viral, bakteriyel ve mantar enfeksiyonları
• Ağrı tedavisi (kas-eklem ağrıları, sırt ve kas ağrıları, fibromiyalji, romatizmal ve nöropatik ağrılar)
• Kronik enflamatuvar hastalıklar (Otoimmün-romatizmal hastalıklar, Diyabet, MS)
• Yaşlılıkta ozon tedavisi (Hafıza, Damar tıkanıklığı, Alzheimer-Demans, yorgunluk sendromu)
• Kozmetik sorunlar (sellülit, kronik cilt rahatsızlıkları, mantar enfeksiyonları)
• Kilo verme
• Dolaşım bozukluğu ve damar tıkanıklığı
• Kronik yorgunluk sendromu
• Cinsel fonksiyonların düzenlenmesi
• Böbrek fonksiyonlarının düzenlenmesi
• Stresle mücadele ve depresyon tedavisine destek (uyku bozuklukları ve anksiyete)
• Detoks amaçlı (toksinlerin atılması)
• Sporcularda performans artırıcı ve zindelik verici
• Allerji ve Göğüs hastalıkları (Astım-Bronşit, KOAH, Allerjiler)
• Gastrointestinal hastalıklar (ülseratif kolit, viral hepatitler)
• Kanser tedavisinde ilave ya da tamamlayıcı olarak ozon bağışıklık sistemini güçlendirmek ve kemoterapinin yan etkilerine karşı
• Diş hekimliği

Avantajları nelerdir?

• Doğal bir tedavi yöntemidir. Tedavide Ozon-Oksijen karışımı kullanıldığı için tecrübeli hekim ve doğru yöntemle uygulandığında yan etki beklenmez.
• Birçok tıbbi tedavi ile aynı anda uygulanabileceği gibi mezoterapi, diğer tamamlayıcı tedavilerin (anti-aging, kronik yorgunluk, kas eklem hastalıkları vd.) etkinliğini artırır.

Dermokozmetik sorunlarda kullanılır mı?

• Ozon tedavisi tek başına veya Mezoterapi uygulamaları ile hastaya özel prokollerle çeşitli cilt problemlerinde tedaviler uygulanabilir.
• Kırışıklık, leke tedavisi, ürtiker, saç dökülmesi, saç yağlanması, akne, egzema, seboreik dermatit, sellülit, için hastaya özel protokoller uygulanmaktadır.

Nasıl Uygulanır?

Ozon uygulama yolu, dozu ve sıklığı hastaya göre değişmektedir.
• Kliniğimizde uluslararası kurumlarca onaylanmış tedavi protokolleri uygulanmaktadır.
• Tedavi boyunca steril ozona dayanıklı tek kullanımlık sarf malzemeler kullanılmaktadır.
• Lokal (sadece belli bir bölgedeki durumu düzeltmek için) ya da sistemik (tüm vücudu etkileyen bir durumu düzeltmek için) farklı uygulama yöntemleri bulunmaktadır.

Lokal uygulamalar:

o Ozonun gaz olarak enjeksiyonu (deri altı, kas, eklem içi), torbalama yöntemi, ozonid yağları, ozonlu su kullanımıdır.
o Torbalama yöntemi ülserleri, yaraları, açık yaraları, ameliyat sonrası oluşan lezyonları, zona ve enfekte olmuş alanları tedavi etmekte çok etkilidir.
o Kulak yolu, vajinal ve ozon sauna şeklinde de uygulanabilmektedir.

Sistemik uygulamalar:

• Hastanın kendi kanına (majör otohemoterapi) veya seruma ozon enjekte edilerek verilmesi, hastanın makatından gaz olarak enjekte edilmesi (rektal insuflasyon) veya hastadan alınan 2-3 ml kanının ozonlanarak ozon aşısı olarak kas içine verilmesidir (minör otohemoterapi).

Ozon tedavisi uygulanmasını isterseniz süreç nasıl işler?

• Önce hekim muayenesinden geçerek tedaviye uygunluk kontrolü yapılır. Uzman hekimimiz hastanın durumu ve tıbbi endikasyona göre hastanın alacağı tam ozon dozunu, verilecek yöntemini ve sıklığını belirler.
• Tedavi planlaması veya ek konsültasyon gerekliliği belirlenir. Bu süre zarfında size önerilen tedavi anlatılır, ne tür bir işlemin gerektiği (ek destek tedavisi) belirlenir, varsa aklınızdaki sorular yanıtlanır.
• Karar verilmesi halinde bilgilendirilmiş onam formu doldurulur ve tedavi takvimi oluşturulur.

Tedaviyi kim tarafından uygulanmaktadır?

• Ülkemizde ilgili yasal mevzuat gereği sadece Sağlık Bakanlığı Onaylı Eğitim Sertifikasına sahip hekimler uygulayabilir.

Tedavisi Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Nelerdir?

• Uygun konsantrasyon ve hacimde kullanıldığında bir yan etki ya da komplikasyon görülmemektedir.
• Hekiminizin size özel önerilerine riayet etmeniz gerekmektedir (su, destek gıdası, beslenme ve egzersiz önerileri vd.)

Hastalıkta ve sağlıkta ozon

– Dolaşım bozuklukları, anti-aging (geriye yaşlanma) ve yeniden canlanma, yaşlı kişilerde önlem ve tedavi, cilt mantarları ve enfekte cilt lezyonları, göz hastalıkları, enfekte yaralar, zayıflama, bağırsak hastalıkları; proktitis ve kolit, karaciğer enflamasyonu (Hepatit A, B, C) ve özellikle kanser hastalığı gibi yoğun bakteri, parazit ve virüs gibi varlıkların sebep olduğu hastalıklarda yok etme metodu olarak kullanılan bir tedavi türüdür.

Neden Ozon Tedavisi Yaptırmalıyız ?

– Vücudumuzu toksinlerden arındırmanın en güzel yolu güçlü bir bağışıklık sistemine, güçlü bir antioksidan sisteme ve iyi oksijenlenmiş bir kana sahip olmaktır.

Bunun da en etkili yolu Ozon-Oksijen tedavisidir.
 Ozon terapi ‘ALTERNATİF TIP’ değil,tam tersine etkileri bilimsel olarak yüzlerce çalışmayla kanıtlanmış,etkili bir tedavi yöntemidir.

Serbest radikallere karşı vücudunuzda doğal korunma
 Serbest radikaller, vücudumuzda geri dönüşümü mümkün olmayan hasarlara neden olmaktadır.
 Günümüz yaşam koşullarında bedenimizin hor kullanılması, hava kirliliği, manyetik alanlar, aşırı güneşe maruz kalma, radyasyon, kimyasal katkı maddeleri, yetersiz ve eksik beslenme gibi faktörler, vücudumuzda geri dönüşümsüz bir hasara yol açmakta ve ve bir çok toksinin vücudumuzda birikmesine sebep olmaktadır.
 Vücudumuzda biriken bu toksinler de zamanla kronik ve dejeneratif hastalıkların ortaya çıkmasına sebep olmaktadır.
 Tüm bu durumlar göz önüne alındığında,vücudumuzu bu toksinlerden arındırmanın en güzel yolu güçlü bir bağışıklık sistemine, güçlü bir antioksidan sisteme ve iyi oksijenlenmiş bir kana sahip olmaktır.
 Bunun da en etkili yolu OZON-OKSİJEN tedavisidir.

Ozonun kullanıldığı hastalıklar

 İltahabi bağırsak hastalıkları
 Hepatitler
 Diabet ve komplikasyonları
 Ağız ve genital bölgedeki uçuklar
 Yaşa bağlı maküler dejenerasyon
 Kadın hastalıkları
 Nörolojik hastalıklar
 Ülseratif Kolit – Crohn
 Deri hastalıkları

Ozon tedavisinin tıpta kullanıldığı alanlar

• Dahiliye Hastalıkları
  • Cerrahi Hastalıklar
  • Kadın Hastalıkları
  • Enfeksiyon Hastalıkları
  • Cildiye Hastalıkları
  • Akciğer Hastalıkları Kalp Damar Hastalıkları
  • Ürolojik Hastalıklar
  • K.B.B Hastalıkları
  • Ortopedi Hastalıkları
  • Alerjik Hastalıkları
  • Nörolojik Hastalıklar
  • Göz Hastalıkları
  • Onkolojik Hastalıklar
  • Metabolizma Hastalıkları
  • Romatizmal Hastalıklar
  • Ağız ve Diş Hastalıkları
  • Geriatrik Hastalıklar

Ayrıntılı bilgilere kliniğimizden ulaşabilirsiniz.

REYHAN ATALAN
16:33 21 Apr 22
Erkan Yula Klinik yaklaşım uygulama yöntemleri ilgi ve sürecin takibi konusunda profesyonel bir iş çıkarıyor. Gerçekten kişiye özel bütüncül bir yaklaşımla çok başarılı bir tedavi deneyimini bizzat yaşadım. Fibromiyalji Vertigo mide bağırsak sorunları ve daha birçok kronik ağrı için başvurduğum klinikte Doç. Dr Erkan Yula ve ekibinin profesyonel çalışmaları ve samimi yaklaşımları ile çok iyi neticeler aldım. Sağlıklı olmayı artık kendimden çok uzakta gördüğüm bir süreçte tedavinin nasıl harika hissettirdiğini anlatamam. Teşekkürler Erkan Yula Klinik.
Büşra Çiçek
21:38 13 Apr 22
Erkan hocam bilgisi ve tecrübesine güvendiğim çok iyi bir doktordur. Yoğun baş ağrılarım sonucu uyguladığı akupunktur tedavisi sayesinde çok rahatladım.
merve aksu
17:59 13 Apr 22
Erkan hocama annemi götürdüm. Kronik bel ve diz ağrıları mevcuttu. Yapmış olduğu akupunktur ve ozon tedavisi sayesinde kısa sürede çok iyi sonuçlar aldık.Bilgisi ve tecrübesine güvendiğimiz bir doktor.
Songül Altınkaya
23:47 10 Apr 22
Erkan Yula'ya internetten ulaştım. Kîliniye gittiğimizde çok ilgiliydi ve işine hakimiyeti bizden tam not almıştı. Kîlinik tarzı yerlerle karşı ön yargılıydım her zamanErkan hocamın güven veren tavrı ve tarzı eşim ve beni kafamızdaki ön yargıyı kaldırdı.Onun için paradan çok hastanın hastalığına şifa bulması ve iyileşmesi önceliktiBen hocama erken menopoz hastalığım için başladım çok şükür güzel sonuçlar aldık.Erkan hocama tedaviye başladığımdan 5 ay önce iki beyin ameliyatı ve korana geçirmiştim ameliyat sonrası uyku sorunum iç sıkıntılarım depresif hallerin ve çok vücut halsizliklerim vardı . Erkan hocam akapuntur ve ozan tedavisi uyguladı Allah'ın izniyle şifa buldum ve çok çok iyiğim şuanda da tedaviye devam ediyorum . Çevremdeki kişilere de önerdim onlara da uyguladığı tedaviler çok iyi geldi. Rabbim Erkan hocamdan razı olsun onun gibi dürüst ve işinin ehli hekimleri çoğaltsın inşallahhh
Sema Yaşar
12:51 09 Apr 22
Kas rahatsızlığım ve şiddetli migrenim için 2aydir kliniğe gelmekteyim. Migrenim geçti kendimi daha dinç hissediyorum. Kas rahatsızlığım içinde gitmeye devam ediyorum.cunku daha az yoruluyorum ve rahat hissediyorum. İnanıyorum ki bundanda güzel sonuçlar alacağım. Hersey icin teşekkür ediyorum.
Haluk Dündar
07:24 06 Nov 21
Doç. Doktor Erkan Yula ve ekibi doğru teşhis ve tedavi yöntemleri ile şifa dağıtıyor. Geçici çözümler yerine kalıcı ve daha sağlıklı çözümler üretiyorlar. Ayrıca kliniğin yeri çok merkezi ve ilgi-alaka çok iyi. Erkan Bey ve ekibine bir kere daha teşekkür ederim.
Deniz Koray görücü
11:47 28 Mar 21
Ne mutlu sana, sn meslektaşım değerli arkadaşım. Her zaman başarılı oldun. Hastaların ne kadar şanslı.
See All Reviews