Ortomoleküler Tıp

Vücudumuzda çok sayıda farklı madde bulunmaktadır. Bu maddelerden birçoğu doğuştan gelen doğal maddelerdir ve vücudumuzun kendisi tarafından üretilmektedir. Bir diğer kısmı ise yediğimiz besinlerden elde edilmektedir. Sağlıklı bir bireyde vitaminler, esansiyel doymamış yağlar, enzimler ,peptitler ve mineraller oldukça önemlidir. Olması gereken konsantrasyonda değillerse bedensel veya zihinsel hastalıklar ortaya çıkmaktadır. Eksikleri tespit edildiğinde ilaç tedavisi başlanmaktadır. Bu tedavi yöntemi koyucu olarak kullanılıyor gibi görünse de aktif tedavide tedaviyi destek için de kullanılır.

Ortomoleküler tıp tedavisi vücudumuzda doğuştan gelen maddeleri esas alarak yapılan iyileştirme sürecidir. Uygulanan ilaç tedavisine ek olarak kişinin hızlı iyileşmesini sağlamaktadır. Depresyon, hipertansiyon, kanser, patolojik hastalıklar, depresyon, şizofreni ,diğer mental ve patolojik bozukluklar gibi çeşitli hastalıkların tedavisinde kullanılabilmektedir.

Ortomoleküler Tıp Tedavi Süreci

Ortomoleküler tıp tedavi süreci vitamin ve mineral takviyesine dayanmaktadır. Hastalıklar homeostosinin (iç dengenin) bozulmasından kaynaklanmaktadır. Dengeyi sağlamak iyin optimum beslenme içeriği sağlanmaktadır. Mineral, amino asit ve vitaminler tercih edilmektedir.

İlgili tedavi süreci kolay ve pratiktir. Birkaç seans ve düzenli takviye yardımı ile tedavi sürecinde gücü yadsınamaz şekilde önemlidir. Bununla birlikte daha profesyonel ve daha kaliteli olacak şekilde kişinin yaşam dengesi oluşur. Hem hastalıkların tedavi süreçleri gelişir ve hasta iyileşir hem de var olan yaşam kalitesi yükselir. Bu sayede sizler de ister tedavi sürecinde iyileşme amaçlı olarak, isterseniz de destek olarak kullanım sağlayabilirsiniz.

Ortomoleküler Tıp Tedavisi için Uygun Hastalıklar

l Depresyon, anksiyete bozuklukları, panik atak ve şizofreni

l Raynaud hastalığı, kalp krizi riski yüksek olan rahatsızlıklar

l Sindirim bozukluğu rahatsızlıkları

l Obezite

l Kronik yorgunluk, kronik ağrı

l Ağır metal ya da radyasyona bağlı kalınarak oluşan zehirlenmeler

l romatoid artrit başta olmak üzere romatizmal hastalıklar

l Kısırlık , üreme bozuklukları

l Yüksek kan basıncına bağlı oluşan rahatsızlıklar

l Astım, KOAH ve diğer solunum sistemi hastalıkları

l Egzama, sedef, vitiligo ve buna benzer cilt tipi hastalıkları

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Ortomoleküler Tıp tedavisi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Ortomoleküler Tıp tedavisi ile şikayetlerinizden kurtulmanız mümkün. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz  ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve  daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.