Nefes Terapisi

Yapılan araştırmalar sonucunda insanların çoğu doğru nefes alıp veremiyorlar. Bu kişilerin nefes alıp verirken akciğer kapasitesinin oldukça az bir bölümünü kullandığı tespit edilmiştir. Yanlış veya eksik solunum alışkanlığı zihinsel ve fiziksel rahatsızlıklara yol açabilmektedir. Bu hastalıklarla birlikte kişinin yaşam kalitesi de oldukça düşmektedir. Nefes terapisi, hastaların doğru nefes almasını ve sağlığına geri kavuşmasını amaçlamaktadır. Sindirim sistemi hastalıkları, kalp hastalıkları, baş ağrıları, obezite gibi rahatsızlıklarda sıkça başvurulan bir yöntemdir. Sadece hastalıklarda değil vücudunuzda biriken toksinlerden arınmak için de nefes terapisi oldukça etkilidir.

Solunum, vücudumuzda psikolojik veya fiziksel travmalara bağlı oluşan toksinlerin %70’nin atılımını sağlamaktadır. Doğru soluk alıp verme ile akciğerlerimizin nerdeyse yüzde 80 kapasitesini kullanabiliriz. Ne yazık ki çoğu kişide bu kapasite yüzde 30 – 35’ lere kadar gerilemektedir. Bu durumda bazı sağlık sorunlarını tetiklemekte veya oluşan sağlık sorunlarının iyileşme süreçlerini uzatabilmektedir. Nefes terapisi yöntemi uzun yıllardır araştırmalara bağlı bir tamamlayıcı tıp yöntemidir. Terapi sonrasında doğru nefes alma ve doğru nefes verme tekniklerini öğrenebilirsiniz. Stres, kaygı ve endişeden uzak olarak psikolojik hastalık riskinizi en aza indirebilirsiniz. Rahatlayarak olumsuz düşünce ve duyguları kontrol edebilirsiniz. Böylelikle iç huzurunuzun dengesini rahatlıkla yakalayabilirsiniz. Doğru nefes alarak kalp ritminiz düzelecek ve organlarınızın doğru çalışmasına yardımcı olacaktır. Baş ağrısı başta olmak üzere vücudunuzdaki çoğu uzun ve şiddetli ağrıları azaltarak yok edebilirsiniz. Sindirim sisteminizi düzenleyebilir, eğer kilo verememekten şikâyetçi iseniz terapi sayesinde formda kalabilirsiniz.

Nefes Terapisi Faydaları

Nefes terapisi, tamamlayıcı ve ek tıbbi bir yöntemdir. Kişinin doğru nefes alıp vermesine odaklanmış bir iyileştirme sürecidir. Böylelikle insan sağlığına kısa sürede ulaşabilmektedir. T’ ai Chi Chu, yoga, holotropik nefes terapileri gibi birden fazla türleri bulunmaktadır. Terapi doktorun önerisi ve kontrolü eşliğinde gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Böylelikle kişi fiziksel ve ruhsal yapısını dengelemeye çalışmaktadır. Bedensel ve ruhsal bozuklukları düzenlemek veya önlemek için sıkça kullanılır. Kişinin sağlıklı olmasını destekler. Canlılık ve enerji vererek kişinin kendini daha sağlıklı hissetmesini sağlamaktadır.

Nefes terapisi, uygulanan kişilerde endişe, öfke, düşmanlık, kaygı gibi duyguların azalmasına yardımcı olmaktadır.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Nefes Terapisi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Nefes Terapisi ile şikayetlerinizden kurtulmanız mümkün. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz  ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve  daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.