Mikro Akım Frekans Terapi

Mikro akım frekans terapisi kronik ağrılar için tercih edilen tedavi şeklidir. Kronik ağrılarına çözüm bulunamayan hastalara sıklıkla uygulanmaktadır. Ağrılı noktalar belirlenerek kalem şeklinde elektrotlarla mikro akım uygulanmaktadır. Ancak bu işlemin sadece hekim kontrolünde yapılması gerekmektedir. Vücudumuzun ağrılı bölgelerine mikro akım gönderilerek sinir hücre iletileri değiştirilir. Böylelikle elektromanyetik iç denge sağlanarak hasta normal haline dönebilir.

Depresyon, anksiyete bozukluğu, uykuya dalamama, bağımlılık gibi hastalıklardan kaynaklı ağrılarda başarılı bir tedavi yöntemidir. Hasta kısa sürede sağlığına kavuşabilmektedir. 12 haftadan uzun şiddetli ağrılarda bile başarı sağlanabilmektedir

Mikro Akım Frekans Terapi Avantajları

Mikro akım frekans terapi avantajlarından dolayı diğer ağrı tedavilerine oranla ön plana çıkmaktadır. Öncelikle uzun süren ağrılarınızı kısa sürede kesmektedir. İnme sonrası rehabilitasyon tedavisinde ve psikolojik tedavilerde iyileşme sürecini hızlandırmaktadır. İlaca yardımcı ek tedavi olarak kullanılabilmektedir. Oldukça hızlı sonuçlanan ve ağrısız bir tedavi şeklidir. Herhangi bir ilaç etkileşimi bulunmamaktadır. Bu özelliğinden dolayı yaşlı hastalarda, hamilelerde, organ yetmezliği olanlarda ve emziren annelerde tercih edilebilmektedir. Tedavi sonrasında vücudunuzda herhangi bir zarar oluşturmaz.

Mikro Akım Frekans Terapi Süreci

Mikro akım frekans terapi süreci hekim tarafından büyük bir titizlikle sürdürülmesi gerekmektedir. Öncelikle kişinin ağrı süresi, şiddeti ve vücudundaki nokta belirlenmesi gerekmektedir. Seans planı çizilmeden önce hasta genel taramadan geçirilmelidir. Tansiyon, nabız, hastalık geçmişi ve QEEG kontrolleri yapılmalıdır. Tedavi öncesi hastadan detaylı bir öz geçmiş bilgisi sorgulanması gerekir. Kalp pili, kulak tüpü, epilepsi hastalarına bu tedavi riskli görünmektedir.

Terapi süreci genellikle 20 seans olacak şekilde planlamaktadır. Her gün veya iki günde bir gerçekleştirilebilmektedir. Seans süreleri en az 20 , en fazla 60 dakika şeklinde uygulanır. Birçok hasta seans sırasında uyuşma, karıncalanma ve hafif bir his yaşayabilmektedir. Ancak bu durum vücut alıştıktan sonra  kaybolmaktadır. Yapılan araştırmalara göre hastalarda yüzde 90 – 95 oranında başarıyla sonuçlanmaktadır.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Mikro Akım Frekans

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Mikro Akım Frekans ile şikayetlerinizden kurtulmanız mümkün. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz  ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve  daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.