Menopoz Sorunları Alternatif Tedavi Merkezi

Menopoz Sorunları

Menopoz Nedir?

Menopoz, adet döngülerinin sonuna gelindiğine işaret eden doğal bir biyolojik süreçtir. Kadınların 12 normal adet dönemi boyunca hiç adet görmemesi durumunda menopoz tanısı konur.

Menopoz Dönemi Şikayetleri

Menopoz dönemi sorunları kadın sağlığında sık görülen sorunlar arasındadır. Ancak bununla uzun yıllar yaşamak zorunda değilsiniz.

Ne yazık ki önlenebilir nedenlerle birçok kadın erken yaşta menopoza girmektedir. Bu geciktirilebilir ve normal yaş ortalamasına ilerletilebilir. Menopoza girme döneminde (premenopoz) ise ateş basma hissi, terleme, yorgunluk, uykusuzluk, stres, anksiyete, depresyon, iştah değişimleri, sinirlilik, baş ağrısı, gerginlik, eklem ve kas ağrıları, çarpıntı hissi ve uykusuzluk gibi birçok şikayetler oluşabilmektedir.

Menopoz dönemi görülen şikayetler karşısında yeni nesil etkin ve doğal tedavilere açıksanız, sizler de  Dr. Erkan Yula tedavi yöntemleri ile birlikte bu sorunların üstesinden gelebilirsiniz.

Menopoz Sorunları Nelerdir?

Menopoz sorunları menopoz dönemine girilmesi (premenopoz) ile başlamaktadır. Menopozda boyun ve göğüs kısmında ateş basması ve terleme olarak tabir edilen yakınmalar sık yaşanmaktadır. Cerrahi müdahale sonucunda menopoza giren hastaların ise %90’a yakınında menopoz sorunları görülebilmektedir. Bu nedenle bu rakamlar azımsanamayacak şekilde karşımıza çıkmaktadır. Menopoz sorunları doğal yollar ile menopoza giren hastaların %50’lik oranda görülen menopoz belirtileridir.

Vücut üzerinde herhangi bir olumsuz yan etki bırakmadan menopoz sorunlarının tedavisi Dr. Yula Kliniği’nde sağlanmaktadır.

Menopoz Belirtileri

Gece terlemesi, sinirlilik hali, uyku düzensizlikleri, kalp çarpıntıları gibi şikayetler sık karşılaşılan ve oldukça büyük sorunlar olarak karşımıza çıkan menopoz Belirtileridir. Menopoz dönemine giren hastalar, bu dönemde yaşamış oldukları menopoz sorunları nedeni ile yaşam kalitelerini düşürebilmektedir.

Menopoz Sorunlarına Alternatif Tedavi

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic olarak menopoz sorunlarına alternatif tedavi yöntemleri farklı bir seyirde ilerlemektedir. Bu sayede yeni nesil tedavi yöntemleri birleştirilmekte ve kişiye uygun kalıcı çözümler hedeflenmektedir. Bazı durumlarda tedavi yöntemi uygulanırken, klasik yöntemler yetersiz kalabilir. Bunun için bütüncül tedavi yaklaşımı ile alternatif tedavi tekniklerini kullanmak da işlevsel sürecin bir parçasıdır. Vücut üzerinde herhangi bir olumsuz yan etki bırakmadan adet sancısı konusunda ya da menopoz sorunları konusunda çözüm odaklı tedavi yöntemi uygulamaları sağlanmıştır.

Akupunktur yöntemi başta olmak üzere diğer alternatif tedavi yöntemleri ile birlikte menopoz sorunları için güvenilir ve etkin hizmeti bu klinikte bulabilirisiniz. Bu şekilde, güvenilir ve sizleri uzun süreli olarak rahatlatacak çözümlere ulaşabilirsiniz. Alternatif tedaviler ile birlikte hayatınızda yer alan sorunlar farklı bir bakış açısı ile yaklaşım sağlayabilirsiniz. Menopozu sorunsuz bir şekilde atlatmaya yardımcı bütüncül ve fonksiyonel tıp teknikleri ile hayat kalitenizi yükseltebilirsiniz.

Dr. Yula, hastayı bir bütün olarak değerlendirir, çevresi ile sosyal ilişkilerine, stres yüküne, beslenme modeline, yaşam tarzına, uyku düzenine, içtiği suya, geçmiş duygusal yükünden dışkısının kıvamına kadar uzun süren detaylı bir değerlendirme yapar. Nadiren tetkiklere başvurulur.

Bütüncül tedavi, hastalıkların semptomundan ziyade kök nedenlerine yoğunlaşan modern tıbbi olanaklar ile kadim deneyimleri bir arada kullanan, tedavi yelpazesi oldukça geniş bir yaklaşımdır. Sadece ülkemizde değil yurt dışında bu ve benzeri yaklaşım modellerinin kronik hastalıklardaki başarı oranının yüksek olması nedeniyle tıp dünyasında ilgi görmektedir.