Kuru İğneleme

Tenisçi dirseği, baş ağrıları, artroz hastalıkları, fibromiyalji, miyofasyal ağrı ve nedeni bilinemeyen ağrılarda kuru iğneleme tedavisi uygulanmaktadır. Ağrıları oluşturan tetik noktalara etki ederek kişinin iyileşme süresini hızlandırmaktadır.Kuru iğne tedavisi  ve akupunktur tedavisi  birbirinden farklı tedavi yöntemleridir. Kuru iğne tedavisinde kasın uzantıları boyunca iğnemeler yapılır kasın boyunun uzaması  ve güçlenmesi  sağlanır , akupuntur da belirli enerji noktaları noktaları vardır o enerji noktaları üzerine iğnemeler yapılır.. Ayrıca akupunktur tedavisinde iğneleri belirli noktalarda 20 dakikaya kadar bekletilmektedir.Kuru iğne tedavisinde  ise spazm olan bölgeye hemen batırılıp çıkarılır . Etkisini anında göstererek hasta rahatlamaktadır. Kişinin nöroanatomik yapısına göre çeşitli doku derinliklerine işlenmektedir. Kişinin esas tedavisine kombine edilerek iyileştirme süresi kısaltılmaktadır. Kuru iğne denilmesinin sebebi tamamen ilaçsız bir tedavisi olmasıdır .  Bundan dolayı tedavi de yan etkilere rastlanmaz . Tedavinin etki mekanizması sinir ve kas birleşim yerlerindedir. Ağrıları uyaracak bu noktalara iğne uyarılması gerçekleştirmektedir. Böylelikle omuriliğe ve beyne fazla uyarı gitmesine sebep olmaktadır. Gelen ağrı uyarıcılarının girişlerinin kapatılmasına neden olmaktadır. Yel girmesi gibi basit ağrılarından bel fıtığı ağrılarına kadar  tedavi edebilmektedir. Tedavi aşaması hekim kontrolünde gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Doğru uzman ve doğru uygulama ile bu tekniğin iyileştirme oranı oldukça yüksektir.

Kuru İğneleme Yöntemi

Kronik ağrılar genellikle baş, omuz, kalça, bel, bacak, ense, kol ve sırt gibi bölgelerde yaşanmaktadır. Ağrılı bölgelerdeki kasları incelediğinizde kısalmış olduğunu görebilirsiniz. Kısa kasların olduğu bölgede işlev kaybı, şekil bozuklukları ve doku yıpranması yaşanmaktadır. Kuru İğneleme yöntemi sayesinde kısalmış kaslar iğne ile düzeltilmektedir. Tek başına yapıldığı gibi alternatif tedavi yöntemi olarak da görülebilmektedir. Ancak uzman önerisi ile yapılması gerekmektedir. İlk olarak hastanın muayenesi yapılmaktadır. Tomografi, MR gibi görüntülenme testleri incelenmektedir. Ağrı noktaları bulunarak belirli seanslara planlanmaktadır. Kuru iğneleme yöntemi çene veya baş ağrısı çeken hastalara da uygulanabilmektedir. 15 yaş ve üstü kişilere bu tedavi yapılmaktadır. Kişinin yaşı ilerledikçe etkisini daha hızlı görebilirsiniz.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Kuru İğneleme

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile kuru iğne tedaviside maksimum  fayda alabilmek için kliniğimize bekleriz. Sizler için sunulan geniş tedavi yöntemleri ve kişiye özel tedavi imkanı sizlere kliniğimizde sağlanmaktadır. Bilindiği üzere her hastalık farklı nedenler ile oluşur. Ancak bazı hastalıkların ismi farklı olsa da aynı nedenler ile oluşabilmektedir. Bu nedenle tetkikler ve tedavi yöntemleri de aynılık gösterebilmektedir. Güvenilir bir klinikte güvenilir tedavi yöntemlerinden yararlanmak için sizler de iletişime geçebilirsiniz. Bel ağrısı, diz ağrısı ya da ağrı kontrolü için kuru iğneleme yöntemi tedavimizi uygulama alnında bulabilirisiniz.