Kronik Kabızlık Alternatif Tedavi Merkezi

Kronik Kabızlık

Kronik Kabızlık Nedir?

Kronik kabızlık uzun süreli kabızlık anlamına gelmektedir. Bu rahatsızlık ilerleme gösterdiği zaman kişinin metabolizmasının dengesinin bozulmasına neden olmaktadır. Anal bölge hastalıkları ya da kanser hastalıkları gibi durulmalara zemin hazırlamaktadır. Günümüzde bu hastalığa ancak geçici çözümler sunulabilmektedir. Hastalar sürekli olarak ilaç kullanımı sağlamaktadır. İlaç kullandığı zaman ve uzun bir süreçten sonra iyileşme gösteren kronik kabızlık sorunu, hastaların ilacı bırakmasının ardından yeniden ortaya çıkabilmektedir.  Bu nedenle çok sinsi ve tehlikeli hastalık olarak karşımıza çıkabilmektedir. Basur, makat çatlağı gibi ameliyat gerektiren hastalıklarda bu sorunu çözmeden ameliyat etmek kronik kabızlık unsurunu sürekli olarak tetikler ve ne yazık ki kalıcı fayda bu noktada sağlanamaz.

Toplumumuzda en sık görülen hastalıklardan biri hemoroit – makat çatlağı rahatsızlığıdır. Dolayısı ile   bunları tetikleyen unsurun kronik kabızlık hastalığı olduğu ortaya çıkmaktadır.

Kronik Kabızlık Bitkisel Tedavi

Kabızlık ne kadar uzun süreli oluyor ise kronik kabızlık sürecinin tedavisi de o kadar sürmektedir. İlaç tedavisi yöntemi ile birlikte kronik kabızlığın anında ortadan kalkacağı kesin değildir.  Bu nedenle ilaç tedavisi alsanız da bunu uzun süreli olarak sağlamanız gerekmektedir. İlaç tedavisinin işe yaramadığı durumlarda kronik kabızlık tedavi yöntemleri olarak  Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile kronik kabızlık tedavi yöntemlerini bu alanda sizler de tercih edebilirsiniz. Bu sayede alternatif tedavi alanında kronik kabızlık için beslenme alışkanlığının değiştirilmesi gerekir. Beslenme düzeni oluşturulur. Takviye edici gıdalar uygulanmaktadır. Kronik kabızlık için bitkisel tedavi yöntemi olan Tıbbi beslenme alanında profesyonel bir destek sağlanmaktadır. Bu sayede sizler de klinik gözetiminde ve düzenli kontroller eşliğinde kronik kabızlık sürecinden kurtulma sağlayacaksınız. Mikrobiyom terapi yöntemi ile birlikte kaliteli ve profesyonel şekilde tedavi yöntemlerini başlatmış olabilirisiniz. Kişiye özel tedavi seçenekleri ile bu uygulama alnından profesyonel nitelikte çalışma sağlayabilmeniz de uygun olacaktır. Sizler de kliniğimize gelerek, yaşamış olduğunuz kronik kabızlık sorununu anında ortadan kaldıracak çözümlere bir başlangıç yapmış olabilirisiniz.

Son dönemlerde hem ülkemizde hem de dünya genelinde, birçok farklı virüs ve bakteriler ortaya çıkmaktadır. Bizler kişisel olarak kendimizi ilgili virüs ve bakterilerden korumak adına önemli adımlar atabiliriz. Bağışıklık sistemimizi güçlendirmek adına birçok çalışmadan ve alternatif tedavi tekniklerinden kolaylıkla yararlanmış oluruz. Bağışıklık sistemimiz, bizi var olan dış etmenlere karşı koruyan en önemli vücut bariyerimiz olmaktadır. Bu bariyeri kuvvetlendirmek ve korumaya almak da kişinin kendi elinde olmaktadır. Bunun birçok ilgili yöntemi bulunmaktadır. En önemlisi ise, kişinin beslenme tarzını geliştirmesi alanında sunmuş olduğu kapsamlı ve nitelikli çalışma yöntemidir.

Kronik kabızlık tedavileri için bağışıklık sisteminin güçlenmesi, mikrobiyota testinin yapılması, test sonuçlarına uygun kişiye özel tedavi yöntemlerinin belirlenmesi mümkündür.