Kemoterapiye Destek Alternatif Tıp Tedavisi

Kemoterapiye Destek Alternatif Tıp Tedavisi

Kanser hastaları modern tıbbın kemoterapi gibi tedavi yöntemlerinin yanı sıra kanser tedavisi için kemoterapiye destek alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri kemoterapi gibi yoğun tedavi süreçlerine oldukça destekleyici etki sağlar.

Kanser Destek Tedavileri

Kanser farklı isimler ile adlandırılan hastalıktır. Kanserin belirli evreleri bulunmaktadır. Kemoterapi, radyoterapi ya da cerrahi olarak belirli operasyonlar ele alınarak kanser tedavisi uygulamaları bulunmaktadır. Kanserin evrelerine bağlı olarak kanseri yenme ve bu durumu atlatma şeklinde birçok hasta hayata yeniden tutunmaktadır. Bizler Immunıty Clinic olarak kanserli hastalar için özel şekilde geliştirdiğimiz kanser destek tedavileri uygulamaktayız. Bu surecin daha sağlıklı atlatılmasına yönelik olarak kemoterapide destek tedaviler sağlamaktayız.

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile kanser destek tedavileri için sizler de kliniğimizden bilgi alabilir ve gerekli tetkikler sonucunda kişiye özel tedavi yöntemlerinkinden kolaylıkla yararlanma sağlayabilirsiniz.

Akupunktur Yöntemi

Akupunktur yöntemi kişinin kafa bölgesinde ve vücudunda yer alan ağrı noktalarına basınç uygulanması ile oluşturulan tedavi yöntemidir. Kanser hastalarının şiddetli ağrılarına çözüm niteliğinde ağrı desteğini kanser ile destek konusunda kliniğimizde vermekteyiz. Hem kanser tedavilerinin, ameliyat ya da kemoterapinin insan vücudunda vermiş olduğu ağır ağrıların yok edilmesini yeni nesil akupunktur yöntemi ile ya da klasik akupunktur yöntemi ile kişiye özel kılmaktayız. Bu sayede ihtiyacınız olan ağrı eşiğinizi yükseltme konusunda ve ağrıyı kesme konusunda en uygun nitelikli destekleri sizler için sunmaktayız.

PRP Kök Hücre Tedavisi

PRP Kök Hücre Tedavisi, hastanın alınan kanın, işlem görerek yeniden hastaya verilmesi işlemine denilmektedir. Bunun için hastanın belirli tetkikleri yapılmaktadır. Hastanın kanında var olan plazmanın zenginleştirilerek gene aynı hastaya aktarım sağlanması işlemine denilmektedir. Özellikle kanser destek tedavilerinde kişinin bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi alanında bu faktörün oldukça etkisi bulunmaktadır. Kişinin kronik yorgunluğunun ve bunun altında yatan kanser gerçeğinin ortaya çıkardığı etmenlerde en büyük ve en önemli destekçi niteliğinde bir uygulama olmaktadır.

Mikrobiyom Tedavisi

Kişinin bağışıklık sistemini destekleyen en önemli faktör kişinin bağırsak florasıdır. Bu küçük bakteriler kişinin bağışıklık sistemini güçlendirmektedir. Ciddi boyutta fayda sağlamaktadır. Bu nedenle bağışıklık sistemimizi güçlendirmek için bağırsak florasını dengede tutmak önemlidir. Bağışıklık istemini güçlendirmek için kişinin mikrobiyotasını dengede tutabilmesi önemli olmaktadır. Bunun için mikrobiyom analizi ve kişiselleştirilmiş olarak uzman destekli tedavi yöntemleri ile birlikte sizler de mikrobiyom tedavi yöntemlerinin bu alandaki ayrıcalıklarından yaralanabilirsiniz. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile uzman destekli mikrobiyom tedavi yöntemi alabilirsiniz. Bu sayede hastaların enfeksiyon hastalıklarına ilişkin korunması ön plana çıkmaktadır. Bağışıklık sisteminin çok fazla çalıştığı rahatsızlıklarda, romatizmalı hastalıklar ya da kanser tedavisi gören hastalarda da bağışıklık sisteminin güçlenmesi ile birlikte belirli düzelmeler görülebilmektedir. Beslenme ve beslenme takviyesi yardımı önemlidir. Uzman desteğini kliniğimiz ile sizlere sunarız. Kaliteli ve nitelikli bir mikrobiyota testinin hayatınızda bağışıklık sisteminiz için belirgin faydalarını görebileceksiniz.

Kemoterapi Tedavisine Destek Alternatif Tıp Teknikleri

Kanser destek tedavileri yöntemlerinde kişinin fiziksel sağlığının yanında psikolojik olarak da sağlığının ön plana alınması gerekmektedir. Uygun desteğin sağlanması ile birlikte güvenilir ve nitelikli şekilde kişiler kendi psikolojik desteklerini bu alandan bulabileceklerdir. Özellikle sağlık alanında, moral ve motivasyon anlamında depresyondan kurtulma ve kanser hastalığının altında yatan birçok farklı etkene çözümsel süreçleri bu alanda bulabilme uygun ve nitelikli olacaktır. Bitkisel tedavi yöntemi kullanılarak kişilerin beslenme ve sağlık alanındaki kişisel alanlarının belirlenmesine yardımcı olmaktayız. Kişilerin sağlık açısından kendi moral ve motivasyonlarını iyi tutacak desteksel çalışmalarımızı sağlamaktayız. Özellikle kanser hastalarının bağışıklık sistemini kuvvetlendirecek nitelikte her türlü gıda takviyesi, beslenme ve düzeni, mineral ve vitamin desteği gibi birçok çalışmalarımız bulunmaktır. Bu çalışmaların en temel nedeni kişiye özgü olmasıdır. Kişiye özel alternatif tedavi yöntemleri ile birlikte sizler de kaliteli bir yaşam için Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Kemoterapi Tedavisine Destek Alternatif Tıp Teknikleri’nden yararlanabilirsiniz.