Kas Ağrısı Alternatif Tıp Tedavisi

Kas Ağrısı Alternatif Tıp Tedavisi

Kas ağrısı rahatsızlığı olan kişiler modern tıbbın yanı sıra kas ağrısı alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Kas Ağrısı

Kas ağrısı kişinin yaşamını olumsuz olarak etkileyen yaygın bir hastalık türüdür. Kas ağrıları vücudun herhangi bölgelerinde oluşabilmektedir. Strese ve ağır egzersizlere karşı oluşabilecek ağrılar genellikle 1 hafta içerisinde geçebilmektedir. Bu tür ağrıların geçmesi için herhangi bir ilaç veya fizik tedavi uygulamanıza gerek yoktur. Ancak uzun süreli süren rahatsızlıklarda mutlaka bir hekimden yardım almanız gerekmektedir. Oluşan sızı, ağrı ve uyuşmadan dolayı kişinin verimliliği düşmektedir. İş gücünü ve sosyal hayatını olumsuz yönde etkileyebilmektedir. Erken tanıda yapılan tedaviler ile ağrının şiddeti büyümeden kontrol altına alınabilmektedir. Genellikle orta yaş ve yaşlılarda sıkça bu ağrılar görülmektedir. 65 yaş ve üstü kişiler bu ağrıları yaştan dolayı olabileceğini kabul ederek böyle yaşamayı öğrenmektedirler. Ancak önemsemedikleri bu durumun altında farklı hastalıklar yatabilmektedir. Ağrının alevlenme durumlarında sağlık çalışanlarından yardım almalıdırlar.

Kas Ağrısı Nedenleri

Kas ağrısı nedenleri sizler için kısaca özetleyelim. Nedenlerin başında duruş bozuklukları gelmektedir. Özellikle son yıllarda yaşanan pandemi sebebi ile bilgisayar başında uzun saatler geçirebiliyoruz. Rahat ve yanlış oturuş bozukluğundan dolayı ağrılar oluşabilmektedir. Aynı şekilde uzun süre telefon ekranına bakmaktan da bu ağrılar tetiklenebilmektedir. Oturuş pozisyonu olarak yatış pozisyonu da oldukça önemlidir. Yastığımızın sert ve çok yüksekte olmaması gerekmektedir. Aynı şekilde yatağımızın çok yumuşak olmaması gerekir. Bu durum kas ağrılarına ve tutulmalara sebebiyet vermektedir. Basit egzersizlere ve sporlara başlamadan önce mutlaka ısınma hareketleri yapmalısınız. Yavaş ve sakince hareketleri tamamladıktan sonra sporunuza başlayabilirsiniz.

Bağışıklık sistemimizi etkileyen bir hastalığın varlığından kaynaklı ağrılar oluşabilmektedir. Farklı hastalıkların nedenleri olabildiği gibi kullanılan ilaçlarında yan etkilileri olabilmektedir. Özellikle uzun süre kortizonlu ilaç kullanan kişilerde şiddetli ağrılar saptanmaktadır. Trafik kazası, yaşanılan küçük travmalar, yanlış yapılan sporlar ve kemik erimesi yaşayan kişiler risk grubunda sayılmaktadır. Belirli bir yaştan sonra vücutta oluşan kas yorgunlukları nedenler arasında sayılabilmektedir.

Kas Ağrıları Belirtileri

Kas ağrıları belirtileri en az 3 ay içerisinde geçirilmiş olması gerekmektedir. Basit ağrılar değil çok şiddetli travmalar olarak görülebilmektedir. Bu kişilerde hiç geçmeyen bir sızı, ağrı ve uyuşma bulunmaktadır. Dinlenme evresinde bile kişi hissedebilmektedir. Özellikle gece boyunca semptomlar daha da çok kendini göstermektedir. Karıncalanma, ağrı, ciltte kızarıklık, gece terlemeleri ve uykudan sık sık uyanabilmektedir. Ağrıların olduğu bölgede güçsüzlük ve işlevlerin kaybetme riski taşımaktadır. Ağrıların ileriki evrelerinde idrar kaçırma semptomlarına kadar görülebilmektedir.

Kas Ağrısı Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic olarak kas ağrılarında hastanın şikayeti ile alakalı nitelikli tedavi yöntemleri sağlamaktayız. Kas Ağrısı Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri ile yapılırken hastayı takip etmek ve kişiye özel tedavi yöntemleri uygulamak bu alanda son derece önemli olmaktadır. Bizler Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic olarak kaliteli ve üstün koşullarda hastaya kişisel tedavi uygulamaktayız.

Tıbbi beslenme İle Kas Ağrısı Tedavisi,

YNSA İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Visseral Manuel Terapi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Refleksoloji ve Akupunktur Yöntemi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Nefes terapi eğitimi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Ortomoleküler tıp İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Mikroakım frekans terapi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Kuru iğneleme yöntemi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Mikrobiyota İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Fitoterapi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

Aromaterapi İle Kas Ağrısı Tedavisi,

gibi tedavilerle kişiye özel sağlık çözümleri bulmaktayız.