Işık ve Ses

Işık ve ses ile birlikte profesyonel bir tedavi yöntemi uygulamaları bulunmaktadır.   Işık ve ses dalgaları ile mevcut arının azaltılması ya da titreşimler sayesinde fizik tedavi yöntemleri ile hastalıkta iyileşme imkanının yakalanması mümkün olmakladır.

X dalgaları bu alanda ortaya çıkmış olan en kapsamlı ve profesyonel anlamda fizik tedavi yöntemi uygulamalarıdır. X ışınları oldukça güçlüdür. Dalga boyu uzarsa ışığın yaydığı enerji de artmaktadır.

X-ışın dalgaları, oldukça küçük dalga boyuna sahiptir. Enerjisi de büyük olmaktadır. Bu tür ışınlar dalga tüpleri ile deney yapılırken tesadüf bulunmuştur. Günümüzde sağlık alanında kullanım imkanını da geliştirmiştir. Röntgen de bilinmeyen ışığın ismi olduğu için ona da X ışını denilmektedir. X ışınları, röntgen, gama dalgaları, çeşitli ışık frekansları gibi ve ses frekansları gibi var olan sorunu ortadan kaldıracak etkili çözümler bulunmaktadır. Özellikle kanserli hücreyi yok etme alanında ya da var olan kisti ameliyatsız biçimde yok etme amacı ile ses ve frekansların gücünden uygun nitelikte yararlanılmaktadır. Bunu ameliyata gerek görülmeyecek bir alternatif olarak kullanabilmek bu konuda oldukça önemli olabilmektedir. Kaliteden ödün vermeden sizler de profesyonel bir destek için ışık ve ses dalgalarının gücünden yararlanabilirsiniz.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Işık ve Ses Tedavisi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Işık ve Ses Tedavisi alabilmek için sizler de kliniğimizden uygun şekilde yararlanabilirsiniz. Kliniğimizde kişiye özel tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Belirli fizik tedaviye ihtiyaç bulunan rahatsızlıklar oluşabilir Boyun fıtığı, bel fıtığı, Romatizmal hastalıklar gibi sürekli fizik tedaviye ihtiyaç duyan durumlar oluşabilmektedir. Böyle olası bir rahatsızlığınız bulunuyor ise sizler de kliniğimizde muayene olabilirisiniz. Önceden var olan mevcut bir sorunun uygun nitelikte tedavisi için ışık ve ses yardımından profesyonel anlamda yararlanma sağlanmaktadır. Kliniğimiz Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır. GETAT yönetmeliği çerçevesince işlem uygulama yapılmaktadır.

Mevcut bir hastalığı ortaya çıkaran birçok etmen oluşabilmektedir. Bu hastalıkların tedavisinde ise farklı uygulamalar olduğu gibi aynılık da söz konusu olabilir. Stres, yoğun çalışma ya da genetik faktörler gibi çoğunlukla aynı sebep ile elen birçok farklı hastalık öyküsü bulunmaktadır. Kişiye özel tedavi yöntemleri uyarınca kliniğimizde uygun görüldüğü takdirde kişiye ışık ve ses tedavisi yöntemi ile çalışma sağlanmaktadır.

Işık ve ses var insanın varlığından beri bu dünyadadır. Enerjilerinin çözümlenmesi ile birlikte hastalık tedavi yöntemlerinden kullanılmaya çalışılmıştır. Bu özelliğiyle birlikte birçok hastanın ameliyat olmasına gerek kalmamıştır. Birçok ölümcül hastalık anında tedavi edilebilir çareler ile ortaya çıkmıştır. Mevcut ameliyatlardan sonra ya da röntgen gibi belirli kırık, çatlak vb. görüntüleme cihazı olarak da her konuda ışık ve ses tedavisinden semptom görünümlerinden kolaylıkla yararlanma imkanı ortaya çıkmıştır. Tedavi yöntemlerinin geldikleri son teknoloji ile birlikte var olan çalışmalardan yararlanmak adına sizler de kliniğimizde ilgili işlemleri için randevu talebi oluşturabilirsiniz.