İmmünite Ve Ağrı Mezoterapisi

Fibromiyalji, romatizma ve farklı hastalıklardan dolayı kişi dayanılmaz kronik ağrılar çekebilmektedir. Vücuttaki ağrılar uzun süreli ve oldukça şiddetli hale gelebilmektedir. Hastalıkların semptomları olan bu ağrılar ilaç ve merhemler ile aniden kesilmemektedir. Destek amaçlı farklı tedavi seçenekleri uygulanabilmektedir. İmmünite ve ağrı mezoterapisi bu amaçla kullanılan yaygın tedavi şeklidir. Mezoterapi ilk olarak 1952 yılında estetik amaçla kullanılmaktadır. Selülit, bölgesel yağlanma, saç, yüz ve iğnesiz mezoterapi yöntemleri hala günümüzde tercih edilmektedir. Kişiyi daha da güzelleştirmeyi ve olumsuz görünümü önlemeye çalışmaktadır. Ağrı tedavisinde ise kişinin yaşamsal aktivitelerini engelleyen ağrılara odaklıdır. Hastalara bakıldığında ağrı tedavilerinde etkin bir rol üstlendiğini görebilirsiniz. Uzun zaman süren şiddetli ağrıların tedavi edilebilmesi mümkündür.

Ağrıların oluştuğu bölgeye ve şiddetine göre birçok çeşidi bulunmaktadır. İlk olarak kişinin şikayetleri dikkatli olarak dinlenmektedir. Ardından fiziksel muayene ve bazı testlerle ağrının yeri saptanmaktadır. Bu noktalara bakılarak ağrıları bloke etmek hedeflenir. Az dozda ilacı doğru zamanda uygulayarak kişinin iyileşmesi hedeflenmektedir. Özellikle futbolcu, atlet veya basketbolcular tarafından sıkça uygulanmaktadır. Karşılaşmalarda yaşadıkları yaralanmalar sonucu oluşan kronik ağrıyı önlemek için  uygulanmaktadır. Lokal olarak hastaya uygulandığı için herhangi bir yan etkisini göstermemektedir. Yan etkilerinden korunarak rahatça iyileşebilirsiniz.

İmmünite ve Ağrı Mezoterapisi Kimlere Yapılır?

Yaşadığımız hastalıkların yan etkileri hayatımızı olumsuz yönde etkilemektedir. Tedavi sürecinde bile halsizlik, yorgunluk, iştahsızlık gibi sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Ayrıca kullandığımız ilaçların yan etkileri de bu duruma eklenebilmektedir. Yan etkilerden korunarak kısa sürede ağrıların kesilmesini isteyen kişilere immünite ve ağrı mezoterapisi tedavisi uygulanmaktadır. En yaygın ve anında etkisini gösterebilecek alternatif tedavi  çeşididir. Peki,

İmmünite ve ağrı mezoterapisi kimlere yapılır?

Hastanın ağrıları en az 12 hafta yaşaması gerekmektedir. Kişi sürekli veya ataklar halinde ağrıları hissedebilmektedir. Ağrıların şiddeti orta veya yüksek olabilmektedir. Sebebi belirlenemeyen ve geçmeyen kişilerde uygulanabilmektedir. İlaç karışımlarını lokal olarak uygulanmaktadır. Vücudumuzda ağrının yaşadığı noktayı hedef alarak tedavi etmektedir. Cildimize girerek , kısa sürede etkisini göstermeye başlamaktadır. Ağrılarınızın olduğu bölgede kısa sürede dindirebilirsiniz.

İmmünite ve Ağrı Mezoterapisi Süreci

İmmünite ve ağrı mezoterapisi süreci oldukça hızlı ve etkin geçmektedir. Mikro iğnelerle cilt altına düşük dozlarla uygulanmaktadır. Ağrılı bölgenin ağrı şiddetini azaltmayı planlamaktadır. Ağrı noktası ön planda tutulsa da çevresindeki bölgeye de uygulanabilmektedir. Bu tedavi yöntemi nedeni bilinmeyen akut ve kronik ağrılar bu sayede çözümlenebilmektedir. Psikolojik travmalara ve depresyona bağlı hastalıktan kaynaklı ağrıları da çözümlemektedir. Stres kırıkları ve servikobrakial sendrom vakalarının tedavisi örnek olabilmektedir.

Zona, migren, Arnold nevraljisi, romatizmalhastalıklar, trigeminal nevralji, ankilozan spondilit, fıtık hastalıkları bulunan kişiler ağrılarından dolayı bu tedaviye başvurabilmektedir. Bu örneklerin dışında çoğu eklem, kemik ve kas ağrıları için tedavi edici özelliği mevcuttur. Bundan dolayı çoğu sporcu kısa sürede iyileşebilmektedir. Tetik parmak, tendinopatiler, aşırı tendon patolojileri, menisküs ve bağ yaralanmaların ağrıları ile normal hayatı bozulmamasından dolayı bu tedavi tercih edilmektedir.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile İmmünite ve Ağrı Mezoterapisi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile İmmünite ve Ağrı Mezoterapisi yöntemini uygun koşullar ile ve kişiye özel tedavi yöntemleri olarak profesyonel şekilde kliniğimizde bulabilirisiniz. Romatizmal ağrılar başta olmak üzere kişiye özel tedavi yöntemi olarak kişiye özel farklı uygulama tetkikleri ile ilgili tedavi yöntemini sağlamaktayız. Bilgi ve randevu için sizleri kliniğimize danışmaya bekleriz.