Gebelikte Ağrı, Bulantı ve Kusma Alternatif Tedavi Merkezi

Gebelikte Ağrı, Bulantı ve Kusma

Gebelikte Ağrı, Bulantı ve Kusma Şikayetleri

Gebelikte ağrı, bulantı ve kusma şikayetleri genellikle 5.hafta ve 18. hafta arasında gerçekleşmektedir. Kadınların yüzde 80’ i bu sorunları yaşamaktadır. Bu durumun nedenini hormon düzeylerinde değişiklik, genetik, fizyolojik faktörlere bağlanmaktadır. Ancak yaşanılan bu belirtilerin belirli bir şiddeti bulunmaktadır.

Gebelikte Ağrı, Bulantı ve Kusma Risk Grupları

Kadınların büyük bir çoğunluğu gebelikte ağrı, bulantı veya kusma yaşamamaktadır. Sindirim sistemi hastalığı bulunan (reflü, ülser vb.) kişilerde ağrı oldukça şiddetlidir. Belirtilen risk gruplarında genetik faktör oldukça önemlidir. Aile bireylerinin hamilelik dönemlerinde ağrı, bulantı veya kusma sorunları yaşayan kişilerde görülmektedir.

Adet döneminde bulantı ve migren atakları geçiren kimselerde hamilelik sürecinde bu durumlarla karşılaşabilmektedir. Hareket hastalığı bulunan kadınlar da gebelikte ağrı, bulantı ve kusma risk grupları içerisindedir. Erken gebelik durumlarında gözlenen plasenta anormal gelişim göstermektedir. Plesanta rahim içerisinde üzüm şeklinde bir görünüm almaktadır. Bu duruma da Mol gebeliği denilmektedir. Nadiren de olsa mol gebeliği bulunan kimselerde bu durumlar gözlemlenebilmektedir.

Gebelikte Bulantı ve Kusma Tedavisi

Bulantı ve kusma eylemi anne adayının yaşam kalitesini oldukça düşürür. Evden çıkamaz. Sürekli banyoya ya da lavaboya hapsolmuş hisseder. Bu da ister istemez kişinin hayatında bir şey yapmasını engeller. Plan yapamaz ve hayattan zevk alamaz hale gelir. Hamilelik bulantı ve kusma ile size olumsuz durumlar yaşatmasın. Sadece gebeliğin ilk dönemlerinde görülmesi normal olan bulantı ve kusmalar ya da gebelik ağrılarınızın uzun sürdüğünü düşünüyor iseniz sizler de Erkan Yula Immunıty Clinic desteği alabilirisiniz. Burada kişiye özel uygulama yapılması ve kişiye özel tedavi yöntemleri ile birlikte beslenme alışkanlığınız değiştirebilirsiniz. Güvenilir, nitelikli ve kaliteli bir yaşam istiyor iseniz, gebelik döneminiz ile barışmanız ve bu süreci daha iyi hatırlamanızı sağlayacak alternatif tedavi yöntemlerine yönelmeniz gerekmektedir.

Gebelik esnasında görülen bulantı ve kusma eylemi ciddi kilo kayıplarını da beraberinde getirir. Bu hem sizin sağlığınız açısından hem de bebeğin sağlığı açısından olumsuz etkilenmektedir. Çünkü bazı anne adayları aşırı yemeye düşkün olurken bu süreçte bazı anne adaylarında ise yemekten tiksinme, kokudan kaçma, mide bulantısı ve kusma hamileliğin sonuna kadar devam edebilmektedir. Bu durum ilk aylarda normal karşılansa da 9 ay boyunca sürmesi demek ne yazık ki kişinin olumsuz şekilde etkilenmesine neden olmaktadır. Sıvı takviyesi, besin takviyesi sağlamak anne adayı için oldukça önemlidir.

Gebelikte Ağrı Tedavisi

Gebelikte ağrı tedavisi için doğal ve alternatif yöntemlere eğilmek, çoğu anne adayı için önemlidir. Hamilelerde diş ağrısı, baş ağrısı… vb. şiddetli ağrılar yaşayan anne adaylarına akupunktur yöntemi ya da YNSA yöntemi işe birlikte yeni nesil akupunktur tedavisi ile ağrılardan kurtulmaya odaklı yöntemleri uygulanmaktadır.

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic İle Alternatif Tedavi

Gebelikte ağrı, bulantı ve kusma birçok anne adayının karşılaştığı yan etkilerdendir. Bu nedenle sizler de gebelik sırasında şiddetli ağrı yaşıyor iseniz, hamilelik süreci bulantılarınız ve kusmalarınız yaşam kalitenizi etkiliyor ise Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile birlikte yeni ve farklı tedavi yöntemlerini denemelisiniz.