Gebelikte Ağrı Alternatif Tıp Tedavisi

Gebelikte Ağrı Alternatif Tıp Tedavisi

Anne adayları, bebeklerinin sağlığı için yaşadıkları baş ağrıları, diş ağrıları…vb. ağrılar için ilaçsız çözümler aramaktadır.

Gebelikte Ağrı şikayeti olan kişiler modern tıbbın yanı sıra gebelikte Ağrı durumlarına alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Gebelikte Ağrı Şikayetleri

Gebelikte ağrı şikayetleri genellikle 5.hafta ve 18. hafta arasında gerçekleşmektedir. Kadınların yüzde 80’ i bu sorunları yaşamaktadır. Bu durumun nedenini hormon düzeylerinde değişiklik, genetik, fizyolojik faktörlere bağlanmaktadır. Ancak yaşanılan bu belirtilerin belirli bir şiddeti bulunmaktadır.

Bunun yanı sıra gebelikte baş ağrısı, diş ağrısı… gibi çeşitli ağrı şikayetleri de yaşanmaktadır. Anne adayları, bebeklerinin sağlığı için tüm bu ağrılara için doğal çözümler aramaktadır.

Gebelikte Ağrı İçin Risk Grupları

Kadınların büyük bir çoğunluğu gebelikte ağrı problemi yaşamamaktadır. Sindirim sistemi hastalığı bulunan (reflü, ülser vb.) kişilerde ağrı oldukça şiddetlidir. Belirtilen risk gruplarında genetik faktör oldukça önemlidir. Aile bireylerinin hamilelik dönemlerinde ağrı sorunu yaşayan kişilerde görülmektedir.

Adet döneminde migren atakları geçiren kimselerde hamilelik sürecinde bu durumlarla karşılaşabilmektedir. Hareket hastalığı bulunan kadınlar da gebelikte ağrı için risk grupları içerisindedir. Erken gebelik durumlarında gözlenen plasenta anormal gelişim göstermektedir. Plesanta rahim içerisinde üzüm şeklinde bir görünüm almaktadır. Bu duruma da Mol gebeliği denilmektedir. Nadiren de olsa mol gebeliği bulunan kimselerde bu durum gözlemlenebilmektedir.

Gebelikte Ağrı Tedavisi

Gebelikte ağrı tedavisi için doğal ve alternatif yöntemlere eğilmek, çoğu anne adayı için önemlidir. Hamilelerde diş ağrısı, baş ağrısı… vb. şiddetli ağrılar yaşayan anne adaylarına akupunktur yöntemi ya da YNSA yöntemi işe birlikte yeni nesil akupunktur tedavisi ile ağrılardan kurtulmaya odaklı yöntemleri uygulanmaktadır.

Gebelikte Ağrı Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Gebelikte ağrı birçok anne adayının karşılaştığı durumdur..Bu nedenle sizler de gebelik sırasında şiddetli ağrı yaşıyorsanız, hamilelik süreci ağrıları veya baş ağrısı, diş ağrısı gibi ağrılar yaşam kalitenizi etkiliyorsa Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic aracılığıyla Gebelikte Ağrı Tedavisi İçin Alternatif Tıp Tekniklerini deneyebilirsiniz.