Evde Sağlık Hizmeti

Evde sağlık hizmeti,  hastanın kendi ev mahallinde  işin uzmanı sağlık personelinden aldığı sağlık hizmetidir. Bu hizmet sayesinde hasta zaman tasarrufu sağlar, yaşam konforu artar. Evde sağlık hizmeti, tedaviyi destekleyen, hastayı rehabilite eden çok yönlü bir uygulamadır.

Bu hizmet sayesinde yaşı ilerlemiş vatandaşlar başta olmak üzere sağlık hizmetine ihtiyaç duyan birçok hastanın kendi ev ortamlarında rahat ve bağımsız hayat sürdürmesini sağlanır, yaşam konforları artırarak rahat bir hayat sürmesi hedeflenir.

Evde Bakım Hizmeti Neler Kapsar?

Evde bakım hizmetinin kapsadığı uygulamalar şunlardır:

• Evde ozon tedavisi
  • Evde vitamin kokteyl destek tedavisi
  • Serum takma
  • Damar yolu açma ve çıkarma
  • Enjeksiyon (iğne yapma)
  • Üriner sonda takılması, değiştirilmesi, çıkarılması işlemleri
  • Kan alma (kan tahlilleri)
  • Covid -19 testi (PCR testi)
  • Kolostomi torbası bakımı, değişimi
  • Basınç yarası bakımı (Yatak yarası)
  • Tansiyon, SPO2, kan şekeri gibi vital ölçümler
  • Pansuman
  • Check-up

Evde Ozon Terapisi

Evde ozon tedavisi,  doktor bilgisi dahilinde, profesyonel sağlık personeli tarafından verilen hizmettir. Ozon tedavisi bağışıklığı güçlendirmek, dolaşımı sağlamak, hücre yenilemek, antienflamatuar etki  gibi birçok faydası vardır.

Evde ozon terapisinin uygulandığı başlıca durumlar şunlardır:

• Diyabet (şeker hastalığı)
  • İyileşmeyen yara tedavisi
  • Kronik yorgunluk, halsizlik
  • Destekleyici kanser tedavisi
  • Bağışıklık sisteminin güçlenmesi
  • Ağrı tedavisi
  • Dolaşım sorunları

Evde Vitamin Kokteyl Destek Tedavisi

Vitamin destek kokteyl tedavisi, içinde kişinin ihtiyaç duyduğu birçok vitamin kokteyl olarak uygulanmasıdır. Vitamin kokteyl destek tedavisi, doktor tarafından reçete edilir, kişiye özel hazırlanır. Bu tedaviyi ev ortamında almak isteyenler için, evde vitamin kokteyl destek tedavisi vardır. Tedavi, doktor bilgisi dahilinde, işin uzmanı hemşire tarafından, aseptik kurallara uygun takılan damar yolundan hazırlanan serumla gerçekleşir. Serum bittikten sonra profesyonel ev bakım sağlık personeli  tarafından çıkarılır.

Evde Serum Hizmeti

Serum tedavisi, hastalığın iyileşme sürecinde damar içine intravenöz (IV) kateter yoluyla yapılan tedavidir.  Serum doktor reçetesi doğrultusunda uygulanır.

Evde serum hizmeti, evde sağlık hizmetleri arasında yer alan bir uygulamadır. Evde serum hizmeti damar içi ilaç veya sıvı tedavisine gerek duyan hastaların kendi ev ortamında, ev rahatlığında tedavi olma imkanı sağlar. Bu sayede hasta ve hasta yakınları hastanede kalma süresini azaltır.

Başlıca evde serum uygulamaları şunlardır:

• Enteral ve parenteral beslenme tekniklerinde (ağız yoluyla beslenemeyen hastalar)
  • Antibiyotik tedavilerinde
  • Hastalık nedeniyle elektrolit dengenin hasara uğraması, metabolik dengenin sağlıklı çalışması
  • Kemoterapi sonrası
  • Ameliyat sonrası ağrı yönetimi
  • Metabolik dengenin sağlıklı çalışmaması

Evde Serum Tedavisini Kim Yapar?

Evde serum hizmeti, konusunda uzman, lisanslı evde bakım hemşireleri tarafından verilir. Evde bakım hemşiresi, hekim tarafından reçetelendirilmiş serum ilaçlarını, ev ortamında serum tedavisi olarak uygular.

Evde Damar Yolu Açma ve Çıkarma

Evde sağlık hizmetleri arasında olan damar yolu açma ve çıkarma hizmeti sıklıkla verilen hizmetler arasındadır.   Evde damar yolu açma ve çıkarma,  doktor gözetiminde, işin ehli olan uzman ev bakım hemşireleri tarafından yapılır. Hastanın enfeksiyon kapmaması için sterilliğe önem verilir, özenle ve titizlikle yapılır.

Evde Enjeksiyon Hizmeti (İğne Yapma)

Enjeksiyonlar, hastalığın tedavilerinde en sık kullanılan yöntemlerdendir.  Enjeksiyon tedavileri hastalıkların daha hızlı iyileşmesine ve daha hızlı sonuç alınmasına yardımcı olur.

Hastalığın tedavisinde bazen sabah ve akşam enjeksiyon uygulaması gerekebilir.

Ancak başta yatağa bağımlı vatandaşlar olmak üzere bazı özel durumda olan kişilere  sabah akşam hastaneye gitmek oldukça zor olur.

Bu gibi özel durumlarda evde enjeksiyon hizmeti devreye girer.

Evde enjeksiyon hizmeti sayesinde, ev ortamında, zaman ve enerji tasarrufu sağlanarak tedavi hizmeti alınır. Evde enjeksiyon işleminden sadece yatağa bağımlı hastalar faydalanmaz, ihtiyacı olan her yaş grubu bu hizmetten faydalanabilir.

Evde Üriner Sonda  Takma, Çıkarma, Değiştirme Hizmeti

Üriner sonda birçok hastalıkların tedavi sürecinde uygulanan mesane boşaltım işlemidir. Bazende yatağa bağımlı kronik bakım hastalarında sonda kullanılarak boşaltım gerçekleştirilir. Üriner sonda takma, çıkarma ve değiştirme tıbbi bir işlemdir.

Bu işlem doktor gözetiminde,  evde bakım hemşireleri tarafından, ev ortamında yapılabilir.

Evde Kan Alma Hizmeti

Evde kan alma (kan tahlilleri hizmeti),  sağlık durumu laboratuvara gelmesine müsade etmeyen, yatağa bağımlı veya kronik hastalara uygulanan bir hizmettir.

Sağlık durumu hastaneye gitmeye izin  vermeyen, hastanın bulunduğu konum nedeniyle laboratuvara yetişememe durumu olan hastalara bu hizmetten yararlanır.

Evde kan alma, kan tahlili alma işlemi laboratuvar prosedürlerine uygun gerçekleştirilir.  Alınan kanlar gerekli koşullarda saklanır ve en kısa sürede laboratuvara götürülür.

Ayrıca ev ortamında tansiyon, SPO2, kan şekeri ölçme, pansuman  hizmetleri vardır.

Evde Covid19 PCR Testi

Evde sağlık hizmetlerinden biri de Covid-19 PCR testidir. Coronavirus testi, sağlık personelleri tarafından, bir çubuk kullanılarak kişinin boğazından ve burundan sürüntü alınarak gerçekleştirilir. Alınan sürüntü laboratuvara götürülür ve incelenir.

Evde Kolonoskopi Torbası Bakımı ve Değişimi Hizmeti

Kolonoskopi torbası bakım ve değişimi hastanın sağlığı ve yaşam kalitesi bakımından oldukça önemlidir. Kolonoskopi torbası gevşeyebilir ve sızdırabilir. Bu durum karşısında bakım veya değişim gerekir. Kolonoskopi torbasının kalış süresi hastadan hastaya değişir.

Evde bakım hizmetleri arasında kolonoskopi torbası bakımı ve değişim hizmeti de vardır.

Basınç (Yatak Yarası) Hizmeti

Felç geçirmiş, son dönem kanser hastaları, yatağa bağımlı yatalak hastaların uzun süre yatması sonucu yaralar meydana gelir. Bu yaralara yatak veya basınç yaraları denir.

Yatak yarası bakımı, tedavisi evde bakım hizmetleri arasında yer alır.

Yatak yarası hizmetleri arasında yara bakımı, doktorun önerdiği ilaç tedavisi vardır. Tedavi doktor gözetiminde, uzman hemşireler yardımıyla gerçekleştirilir.

Evde Check Up Hizmeti

Ev ortamında check up için hastanın bulunduğu ortama sağlık personeli gelir, gerekli laboratuvar tetkiklerini yapar. Bu tetkikler arasında kan, idrar numuneleri, kalp grafisi (EKG) gibi uygulamalar vardır. Toplanan sonuçlar evde sağlık personeli tarafından değerlendirilir.

Evde Sağlık Hizmetinden Kimler Yararlanır?

Evde sağlık hizmetinden engelli, yaşlı, KOAH gibi solunum yolu hastaları, felçli hastalar, bakıma muhtaç hastalar, cerrahi işlem sonrası tedavisi süren hastalar, kanser hastaları, tedavisi ev ortamında devam etmesi gereken hastalar, kaza sonrası hemşirelik hizmetine ihtiyaç duyulan hastalar evde ozon terapisi, vitamin kokteyl destek tedavisi isteyen hastalar  yararlanabilir.

REYHAN ATALAN
16:33 21 Apr 22
Erkan Yula Klinik yaklaşım uygulama yöntemleri ilgi ve sürecin takibi konusunda profesyonel bir iş çıkarıyor. Gerçekten kişiye özel bütüncül bir yaklaşımla çok başarılı bir tedavi deneyimini bizzat yaşadım. Fibromiyalji Vertigo mide bağırsak sorunları ve daha birçok kronik ağrı için başvurduğum klinikte Doç. Dr Erkan Yula ve ekibinin profesyonel çalışmaları ve samimi yaklaşımları ile çok iyi neticeler aldım. Sağlıklı olmayı artık kendimden çok uzakta gördüğüm bir süreçte tedavinin nasıl harika hissettirdiğini anlatamam. Teşekkürler Erkan Yula Klinik.
Büşra Çiçek
21:38 13 Apr 22
Erkan hocam bilgisi ve tecrübesine güvendiğim çok iyi bir doktordur. Yoğun baş ağrılarım sonucu uyguladığı akupunktur tedavisi sayesinde çok rahatladım.
merve aksu
17:59 13 Apr 22
Erkan hocama annemi götürdüm. Kronik bel ve diz ağrıları mevcuttu. Yapmış olduğu akupunktur ve ozon tedavisi sayesinde kısa sürede çok iyi sonuçlar aldık.Bilgisi ve tecrübesine güvendiğimiz bir doktor.
Songül Altınkaya
23:47 10 Apr 22
Erkan Yula'ya internetten ulaştım. Kîliniye gittiğimizde çok ilgiliydi ve işine hakimiyeti bizden tam not almıştı. Kîlinik tarzı yerlerle karşı ön yargılıydım her zamanErkan hocamın güven veren tavrı ve tarzı eşim ve beni kafamızdaki ön yargıyı kaldırdı.Onun için paradan çok hastanın hastalığına şifa bulması ve iyileşmesi önceliktiBen hocama erken menopoz hastalığım için başladım çok şükür güzel sonuçlar aldık.Erkan hocama tedaviye başladığımdan 5 ay önce iki beyin ameliyatı ve korana geçirmiştim ameliyat sonrası uyku sorunum iç sıkıntılarım depresif hallerin ve çok vücut halsizliklerim vardı . Erkan hocam akapuntur ve ozan tedavisi uyguladı Allah'ın izniyle şifa buldum ve çok çok iyiğim şuanda da tedaviye devam ediyorum . Çevremdeki kişilere de önerdim onlara da uyguladığı tedaviler çok iyi geldi. Rabbim Erkan hocamdan razı olsun onun gibi dürüst ve işinin ehli hekimleri çoğaltsın inşallahhh
Sema Yaşar
12:51 09 Apr 22
Kas rahatsızlığım ve şiddetli migrenim için 2aydir kliniğe gelmekteyim. Migrenim geçti kendimi daha dinç hissediyorum. Kas rahatsızlığım içinde gitmeye devam ediyorum.cunku daha az yoruluyorum ve rahat hissediyorum. İnanıyorum ki bundanda güzel sonuçlar alacağım. Hersey icin teşekkür ediyorum.
Haluk Dündar
07:24 06 Nov 21
Doç. Doktor Erkan Yula ve ekibi doğru teşhis ve tedavi yöntemleri ile şifa dağıtıyor. Geçici çözümler yerine kalıcı ve daha sağlıklı çözümler üretiyorlar. Ayrıca kliniğin yeri çok merkezi ve ilgi-alaka çok iyi. Erkan Bey ve ekibine bir kere daha teşekkür ederim.
Deniz Koray görücü
11:47 28 Mar 21
Ne mutlu sana, sn meslektaşım değerli arkadaşım. Her zaman başarılı oldun. Hastaların ne kadar şanslı.
See All Reviews