Eklem Ve Kas İçi Enjeksiyonlar

Eklem ve kas yıpranmalarında, travmalarda, mineral eksikliği, kireçlenme ve ameliyatlar sonrasında bölgesel ağrılar oluşmaktadır. Çoğu ilaçların yan etkilerinde eklem ve kas ağrılarına yol açabilmektedir. Ülkemizde yaygın bir kronik ağrı çeşididir. Yaşın ilerlemesi, kalıtsal, kaza sonrasında olabildiği gibi psikolojik rahatsızlıkta olabilmektedir. Böyle oluşabilecek pek çok ağrıların nedeni bilinememektedir. Bu hastalıkları bulunan kişilerin cerrahi yöntemlerle, merhem ve ilaç tedavisi uygulanmaktadır. Bazı hastalıklara tedavi yanıt vermeyebilmektedir. Tamamlayıcı ve ek olarak eklem ve kas içi enjeksiyonlar verilmektedir. Bu yöntem alternatif tedavi  yöntemleri içerisinde en önemli uygulamalardan biridir.

Yönteme başlamadan önce ağrı çeşidini tespit edilmektedir. Ardından ağrı şiddeti ve vücudumuzda bulunduğu yeri belirlenmektedir. Hekim  tarafından ilgili bölgeye enjeksiyonlar verilmektedir. İlaçlar enjeksiyon yoluyla verildiğinden dolayı iyileşmenizi daha kısa sürede sağlayabilirsiniz. Böylelikle iş gücü kaybetmezsiniz. Sporcular arasında da sık sık tercih edilen bir yöntemdir.

Eklem ve kas ağrıları sadece sporcu rahatsızlıkları değildir. Ağır kaldırmaya bağlı ya da kaza ve travmalara bağlı olarak ortaya çıkan birçok fıtık rahatsızlıkları bulunmaktadır. Fıtıklar bazen fizik tedavi yöntem ile geçirilmeye çalışılır. Yılda bir tekrarlaması olabilir. Bunun dışında ameliyat ile çözümsel süreçlere girilebilir. Özellikle fıtığın patlaması ile birlikte içerideki sıvının akmasıyla acil fıtık ameliyatları meydana gelebilmektedir. Bu gibi durumlar göz önüne alındığı zaman direkt olarak profesyonel şekilde tedavi sürecine başlanması uygun olacaktır. Bu gibi unsurlar ile birlikte nitelikli ve güvenilir tedavi desteklerini kaçırmamak gerekir. Kliniğimizde tanı ve teşhis ile birlikte yapılması gereken fıtık tedavilerinin başında, eklem ve kas içi enjeksiyonlar da gelmektedir.

Romatizmal hastalıklar, eklem iltihaplanması ya da eklem romatizması gibi rahatsızlıklar içinde hastanın ağrılarının geçirilmesine yönelik olarak gene eklem ve kas içi enjeksiyonlar bu alanda uygulanabilmektedir. Güvenilir, profesyonel ve kapsamlı olacak şekilde sizler de bu alandan uygun koşullar ile yararlanabilirsiniz.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Eklem ve Kas içi Enjeksiyonlar

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Eklem ve Kas içi Enjeksiyonlar için uygun tedavi yöntemlerinden yararlanabilirsiniz. Bu tedavi yönteminin belirlenebilmesi için profesyonel bir destek almanız gerekmektedir. Bu destek ile birlikte nitelikli ve güvenilir bir çalışmanın içerisinde var olursunuz. Her bireyin belirli ağrıları vardır. Romatizmal ağrılar ya da desteğe ihtiyacı olan ağrı tedavi yöntemleri bulunmaktadır. Kronik kas ve iskelet sorunları oluşabilmektedir. Bel fıtığı ya da dizde kireçlenme, arpı, diz kapağındaki hareketsizlikten kaynaklı sorunlar oluşabilmektedir. Bütün bu sorunlara tedaviyi tanımak ile başlamak en uygun yöntem olacaktır. Bu sayede güvenilir bir şekilde ve kapsamlı olarak sizler de kliniğimizden uygun koşullarda tedavi yöntemlerini benimseyebilirsiniz.

Eklem ve kas içi enjeksiyonlar hastalımın tanısı ve teşhisi ile yapılır. Kişiye özel tedavi yöntemlerinden bir tanesidir. Kas ağrısı ve kemik ağrısı şikâyeti ile gelen hastalarımıza yapılan tetkikler sonucunda ortaya çıkmaktadır. Kişiye özle tedavi ile birlikte sürekli olarak ilaca bağlı kalmadan yaşamak mümkün olmaktadır. Önemli görülen birçok hastalıkta küçük müdahale ile yaşam kalitenizi arttırabilmeniz mümkün olmaktadırlar. İlaç ya da ameliyat olmadan sizler de kliniğimizde var olan alternatif tedavi yöntemi olan eklem ve kas içi enjeksiyonlar çalışmalarından uygun koşullarda yararlanabilirsiniz. Bu sayede hekim desteği ile almanız gereken tedavinin planlaması yapılır. desteksel süreçler sağlanır. Güvenilir çalışmalar ile birlikte uygulamalar tatbik edilir. Sizler de yaşam kalitenizi bu alanda artırabilirsiniz. Şiddetli var olan ağrılar giderilir.