YNSA

YNSA Nedir?

YNSA, yeni nesil akupunktur uygulamaları arasındadır. Yamamoto New Scalp Acupuncture (YNSA) ismi orijinal halidir. Ağrı ve birçok kronik sorunun tedavisini hızlandırma potansiyeli bulunan etkin bir bir tedavi yöntemdir. Başarı oranı oldukça yüksektir. Geleneksel olarak günümüzde de kullanımına devam eden Çin Skalp Akupunkturu uygulamasından tamamen farklıdır. Bu yöntemden bağımsız olacak şekilde geliştirilmiştir. Yöntemi Japon bilim insanları kökenli olduğu için Japon akupunkturu da denilmektedir.

Akupunktur yöntemi uyguladığınızda seans sayısı kişiden kişiye değişmektedir. Çünkü hafif rahatsızlıklarda YNSA yöntemi ile bazen bir  seans bile yeterli olmaktadır. Etkili, hız odaklı ve zaman kazanımına bağlı çözüm sunar.

YNSA tedavisinin yüksek oranda başarısı bulunur. Birçok farklı tedavi yöntemi incelendiğinde YNSA ile birlikte daha iyi ve olumlu sonuçlar aldığı görülmüştür. Bu nedenle hekimlerin ve hastaların ilk olarak tercih ettiği yöntemlerden birisi haline gelmiş bir uygulamayı oluşturmaktadır. Çocuk ve  erişkin yaş grubu için uygulanabilir. Çocuklar özellikle ağrılarını net bir şekilde ifade edebiliyorlar ise anında etki görülebilir.

YNSA Kullanılan Hastalık ve Semptomlar

l Kas iskelet sorunu yaşanması durumu

l fıtıklar

l kulakta çınlama – tinnitus,

l epikondilit,

l bursit

l ameliyat sonrası ağrılar

l her türlü ağrı türü (migren ağrısı, eklem ağrıları, kas ağrıları, fıtık ağrıları),

l nörolojik rahatsızlıklar

l hormonal rahatsızlıklar

l ellerde titreme

l esansiyel tremor

l romatizmal sorunlar

l fibromiyalji.

Bu tedavi yöntemi kafa derisi üzerine uygulanır. Kafa derisi üstünde yer alan her minik detay ağrı noktalarını verir. Bu ağrı noktalarına tek kullanımlık olacak şekilde çelik ince uçlu iğneler kullanılır. Noktaya basınç uygulaması yaptığı için herhangi bir iğne ağrısı hissetmezsiniz. Kimyasal maddeye gerek kalmadan sadece basınç ve iğne batırılması yöntemi ile tedavi edilen, ağrı noktalarına direkt etki eden profesyonel bir tedavi yöntemidir.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunity Clinic ile YNSA Tedavi Yöntemi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile YNSA Tedavi Yöntemini uygun koşullarda ve profesyonel olarak uygulanmaktadır. Güvenilir, kaliteli ve alanında uzman  yenilikler ile birlikte sizler de bu koşullardan yararlanmak için en ideal ve en özel çalışma alanını burada bulabilirsiniz. Kaliteden ödün vermeden etkin uygulama ve çalışmaları ile birlikte yeni nesil akupunktur ile tüm ağrılarınızdan kurtulmaya olanak tanınmış olmaktadır. Anında etki ve çözüm odaklı yaklaşım için kişiden kişiye özel tedavi yöntemlerinden ve uygulamalardan anında ve pratik şekilde yararlanma sağlayabilirsiniz. Güvenirlik, kalite ve uzmanlık başta olmak üzere YNSA alanında yer alan her detaylı çalışma alanını burada bulabilmeniz mümkün. Güvenilir uygulamalar kullanılarak yapılan ve çözümlenen bu çalışmalar gereğince sizler de kaliteden ödün vermeden her zaman kliniğimizden yararlanabilirsiniz. Yeni nesil akupunktur yöntemini ağrı noktalarınız ile daha az seans uygulamaları ile alabilirsiniz. Kişiye özel tedavi yöntemlerinin incelenmesi hususunda sizlere esnek olan ve destek sağlayan bir yöntemi oluşturmaktadır.