İlaçsız Tedavi Merkezi

Destek Gıdaları

Tempolu ve yoğun iş hayatınızdan dolayı çoğu öğünler atlanmaktadır. Kahvaltılar, ara öğünler ve öğlen yemeklerinin yerini işlenmiş ve paketlenmiş gıdalar alıyor. Çocuklar küçük yaşlarda fast food tarzı ve trans yağ içeren abur cuburlar tüketmektedir. Alkol kullanımı, hareketsiz yaşam, sigara içmek, stres, sigara dumanına maruz kalmak gibi durumlardan dolayı sağlığımız tehlike altındadır. Yanlış beslenme tarzı ve zararlı alışkanlıklarımız çoğu hastalıkları tetiklemektedir. Son yıllarda bu durumdan kaynaklanan birçok hastalık baş göstermektedir.

Hastalığın tedavisinde ilaç tedavisi uygulanabildiği gibi bazı özel beslenme programları da hazırlanmaktadır. Mevsimine uygun sebze ve meyveler tüketilmelidir. Gün içerisinde yeteri miktarda su tüketimini sağlanmalıdır. Ancak bazı nedenlerden dolayı bu besinler bizi korumaya yetmemektedir. Bu gibi durumlarda destek gıdaları önerilmektedir. Sadece iyileştirme süresini kısaltmak için değil farklı faydalarından da yararlanılabilir. Gün içerisinde daha enerjik ve dinç olmanızı sağlamaktadır. Stresli ve yoğun çalışma temponuzu idare edebilme gücü sağlayabilmektedir. İnsanlar yaş aldıkça eskisi kadar besinlerden mineral ve vitamin alamamaktadır. Bundan dolayı destek tedavileri düzenli olarak kullanılabilmektedir.

Destek gıdaları toz, sıvı, kapsül ve hap şeklinde olabilir. İçeriğinde mineral, vitamin, amino asit, enzim, bitkisel içerikler ve probiyotik maddeleri içermektedir. Sadece bir hastalıktan korunma ve tedavi için kullanılmamaktadır. Diyet aşamasında bazı destek gıdaları verilebilmektedir. Ancak oral yolla alındığı için kullanımda dikkatli olmanız gerekmektedir. Mutlaka doktorunuza danışmanız gerekmektedir.

Destek Gıdaları ile Bilinen Genel Yanlışlar

Destek gıdalar bir alternatif ve tamamlayıcı tıp seçeneğidir. Vücudunuzun ihtiyacına göre doktorlar tarafından verilebilmektedir. Çoğu kişi mineral ve vitamin desteklerinden dolayı besinlerin yerine geçtiğini düşünmektedir. İçeriği bakımından kişilere ek takviye yapmaktadır. Ancak besinlerin yerine geçmemektedir.

Sadece destek gıdaları ile kilo vermeye çalışan kişilerde, bu durum farklı hastalıklara sebebiyet verebilmektedir. Destek gıdaları ömür boyu kullanmalıdır gibi bir ifade kesinlikle yanlıştır. Destek gıdaları hassas bir tedavi aşamasıdır. Yapılan bazı tetkiklerden sonra uzmanlar tarafından tedavi süreci planlanmaktadır. Kullanılan ürünlerin kökenleri, ürünleri onaylanan kurumlar ve tedavi aşamaları hakkında detaylı bilgilere sahip olmanız gerekmektedir.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Destek Gıdaları

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile destek gıdaları  ile şikayetlerinizden kurtulmanız mümkün. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz  ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve  daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.