Biomagnetik Alan Terapisi

Gün geçtikçe teknoloji alanında birçok yenilik yapılmaktadır. Akıllı cep telefonları, bilgisayar, televizyonlar, akıllı saatler, tabletler gibi birçok elektronik cihazlar üretilmektedir. Elektronik cihazlar sadece bunlarla sınırlı kalmayıp hayatımızın her alanına girmeye çalışmaktadır. Kişinin iş gücünü hafifletse veya rahat kullanım sağlasa da elektromanyetik kirlenmeyi artırmaktadır. İnsan sağlığını etkileyerek yeni hastalıklara sebep olmaktadır. Ayrıca aşırı tüketim ve şehirleşmeden kaynaklı doğadan ve topraktan uzaklaşmaktayız. Bu olumsuzluklardan dolayı negatif yük günden güne vücuda eklenebilmektedir.

Artan elektromanyetik kirlilik, yaşam şekli, yanlış oturuş bozuklukları ve bağımlıklarımız birçok problemi beraberinde getirmektedir. Vücutta uzun süre sırt, omuz, bel, karın, kemik ve eklem ağrılarına sebep olmaktadır. İlaç ve farklı tedaviler uygulanırken kişide olumsuz yan etkileri de ortaya çıkabilmektedir. Biomagnetik alan terapisi, vücudun zararlı etkenlerinden arınmasını sağlamaktadır. Bölgenin kısa sürede iyileşmesini hedefleyerek yan etkisi olmayan ek tedavi hizmeti sağlamaktadır. Vakalarda elde edilen başarıları sayesinde sıklıkla tercih edilen yöntemlerden bir tanesidir. Ancak uzman kişiler tarafından hijyen ortamlarda gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Belirli testler ve muayeneler yapılarak kişinin terapi almaya uygun olduğu kontrol edilmektedir.

Biomagnetik Alan Terapisi Faydaları

Biomagnetik alan terapisi faydaları sayesinde birçok hastalıkta kullanılmaktadır. İleri derecede bel ve boyun fıtıkları hastalıklarında kullanılabilmektedir. Hastalık belirtisi veya farklı tedavi süreçlerinin yan etkisinde oluşabilecek ağrıları tedavileri etmektedir. Ağrılı bölgede dokuları yenileyerek iyileşmesine zemin hazırlamaktadır. Bel, diz, sırt, omuz ve boyun düzleşmelerinde oluşabilecek ağrıların tedavisinde işe yarayacak başarılı bir yöntemdir. 12 hafta ve daha fazla sürede yaşayacağınız ağrı, yanma ve sızı yaşayan herkese güvenli bir şekilde uygulanabilmektedir. Hücre zarı fonksiyonlarını ve kan dolaşımını hızlandırarak uyarım gerçekleştirilmektedir. Kıkırdak, kemik, kas hücreleri ve eklemlere karşı olan uyarım olumlu bir şekilde ilerlemektedir. İstenilen sağlıklı anatomik dizilimi gerçekleştirilebilmektedir. Böylelikle kişinin eski formuna dönmesine yardımcı olmaktadır.

Bazı ağrılar sadece hastalık semptomu olarak oluşmayabilmektedir. Gebelik sonrasında oluşabilecek bel ağrılarını da tedavi edilebilmektedir. Gebelik sonrası oluşacak ağrılar hemen hemen her annenin problemidir. Haftada 2 gün olarak 10 ar dakikalık uygulanacak terapi yöntemi sayesinde bu ağrılardan kolaylıkla kurtulabilirsiniz. Bu terapi sadece hastalıklı bireylere uygulanmamaktadır. Kas ve eklem yerlerini kuvvetlendirmek isteyen kişilere de uygulanabilmektedir. Kan akışı hızlandırarak doku ve organlar güçlendirilmektedir. Uzun süre yapılan spor, yoga veya masaj yerine geçerek kişiyi rahatlatabilmektedir.

Terapi eklem ağrılarına özel bir titizlikle uygulanmaktadır. Eklemler arasında bağlantıyı sağlayan ligamanları hedef almaktadır. Biomagnetik alan terapisinde verilen akımlar bu bölgeye ulaşmaktadır. Terapinin ilk 30 saniyesinde küçük darbeler olarak hissetmektedir. Ancak bir temas bulunmamaktadır. Temassız eklem ağrılarında iyileşmeyi sağlayabilmektedir. Girişimsel bir uygulama çeşidi olmayıp fiziksel alternatif bir tedavi seçeneğidir. Uzun süre eklem ağrıları yaşayan kişiler kısa sürede sağlıklı haline dönebilmektedir. Ülkemizde bu terapiyi uygulayan çok az uzman bulunmaktadır. Doğru ve belirli aşamalarda uygulanması gerekmektedir.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Biomagnetic Alan Terapisi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Biomagnetic Alan Terapisi alanında sunulan çalışmalarımızdan uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Elektromanyetik alan ile birlikte sağlığımıza oluşan katkısından faydalanmak bizim elimizdedir. Basit bir mıknatıs mekanizması ile birlikte eski sağlığımıza kavuşmak ve ağrılarımızdan kurtulmak mümkün olmaktadır. Kişiye özel tedavi önlemleri neticesinde biomagnetic alan ile birlikte düzenli şekilde uygulamaları kişileri eski sağlıklarına kavuşturma alanında önemlidir. Bu önemlilik ile birlikte sizler de kaliteden ödün vermeden profesyonel bir yaklaşım sergileyebilirsiniz. Güvenirlik, profesyonellik ve her alanda sunulan imkan dahilindeki yenilikleriyle birlikte mutlaka bu profesyonellikten yararlanmalısınız. Detaylı bilgi almak için iletişim numaralarımızdan yararlanabilirsiniz.