Anti-Aging (Yaşlanma Karşıtı) Tedaviler

Kişinin yaşlanma süresini yavaşlatan veya günden güne gençleşmesini sağlayan yönteme Anti – Aging tedaviler denilmektedir. Bu tedavide amaç yaşlanmaya bağlı hastalıkların, cildin yenilenmesini ve parlamasını, hormonların dengelenmesini sağlamaktadır. Yaşam tarzımız, azalan hormonlar, UV ve zararlı ışınlar, hareketsizlik, kötü alışkanlıklar, stres, yetersiz beslenme, serbest radikaller gibi nedenlerden dolayı yaşlanmaktayız. Bu durumdan doğrudan etkilenen yer cildimizdir. Elbette vücudumuzdaki tüm hücreler, tüm dokular etkilenmekte fakat en fazla bu organda kendisini belli etmektedir. Ancak Anti – Aging tedavileri sayesinde bu süreci yavaşlatmak mümkündür. Kişiye özgü doğru yaklaşım seçildiğinde hekim kontrolünde gerçekleştiren etkin ve başarılı bir tedavi yöntemidir. Cildimizde etkilenen hücrelerin, uygulanan tedavi sayesinde metabolizması düzeltilmekte yani enerjisi artırılmaktadır. Kişinin sadece fiziksel görünümünü etkilenmemekte,  aynı zamanda depresyon, özgüven eksikliği, duygu değişimi gibi psikolojik rahatsızlıkların da önüne geçilmektedir. Dermokozmetik ürünlerden daha kısa sürede etkisini gösterebilmektedir.

Anti – Aging Tedavi Süreci

Yaşamımızda içsel ve dışsal faktörlerden kaynaklı yaşlanma gerçekleştirmektedir. Biyolojik bir süreç olup ilk olarak cildimizde etkisini göstermektedir. Toksinler, güneş, iltihaplanma, kolojen eksikliği, hava kirliliği, sigara dumanı, yer çekiminin etkisi, stres, yanlış beslenme, hareketsiz yaşam ve DNA hasarı ciltte hasara neden olmaktadır. Yaşlanmaya bağlı hasarları önleyebilir veya kısmen eski formuna dönüşmesine yardımcı olabilmektedir. Kişinin genel sağlığını iyileştirerek kalan yaşam süresinin daha sağlıklı geçmesini hedeflemektedir. Anti – Aging tedavi süreci hastalara özel bir planda sürmektedir. Zira kişisel faktörlere göre tedavi planlaması yapılmalıdır.

İlk olarak hasta genel sağlık taramasından geçmektedir. Kan ve hormon testlerine başvurulmaktadır. Hormon düzeyleri, mineral, vitamin, trigliserid ve kolesterol değerleri incelenmektedir. Bu durumlara ve hastanın cildindeki hasarlara bağlı özel tedavi planı hazırlanmaktadır. Hasarlar tespit edilerek iyileştirme yoluna gidilmektedir. Sadece ciltte tahribat olduktan sonra uygulanan bir yöntem değildir. Sağlıklı insanlarında cildini desteklemektedir. Uygulama ile beraber kilo kontrolü sağlanmaktadır. Beslenme şekli değiştirilerek tedavi sürecine destek olunmaktadır. En az 30 dakikalık yürüyüşler ve egzersizler ile yaşama aktif katılım sağlanmaktadır. Tedavi sadece tıbbi cihazlarla gerçekleştirilmemektedir. Kremler, destek gıdaları ve beslenme yöntemi ile de uygulanabilmektedir. Ancak her tedavi de olduğu gibi bilinçsizce yapılan uygulamalar geri dönüşü olmayan sorunları beraberinde getirebilmektedir.

Anti – Aging Tedavisi Kaç Yaşında Başlanmalıdır?

Anti – Aging tedavisi olumlu geri dönüşleri sayesinde oldukça popülerdir. Ancak her yöntemi herkes uygulayamamaktadır. Peki, Anti – Aging tedavisi kaç yaşında başlanmalıdır? Anti – Aging tedavisi içerisinde damardan uygulanan (IV -intra venöz) serum, anti-oksdan, vitamin ve mineraller, mezoterapi, ozon terapi, detoks, beslenme şekli, fitoterapik ilaçlar ve diğer etkin yöntemler kullanılmaktadır. Mikro-iğneleme, ortaderi tedavisi, kimyasal peeling, lazer uygulamaları, kök hücre, PRP, CGF-PRP yöntemleri tercih edilmektedir. Hücre yenilenme yaşı genellikle 25 -26 yaşlarında tamamlanmaktadır. Güneş kremi, doğru dermokozmetik ürün kullanımı ve sağlıklı yaşam tarzı bulunmayan kişilerde yaşlanma başlanmaktadır. 30 yaş ve üzeri kişilerde doktor önerisi ile Anti –Aging tedaviler uygulanabilmektedir.

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Anti Aging Tedavi Yöntemi

Doç. Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic ile Anti Aging Tedavi Yöntemi kişiye özgü belirlenmektedir. Yaşlanma karşıtı olan bu tedavi ile  daha sağlıklı , daha aktif bir yaşam sürebilirsiniz.  Her zaman için hastalık ve rahatsızlıklar nasıl ki kişiden kişiye göre değişebiliyor ise, yaşlanma ve kırışıklıklar da kişiden kişiye değişebilir özellikte yer alabilmektedir. Bu nedenle sizler de anti-aging yöntemleri olarak yapılan uygulama işlemlerinden kişisel olarak yararlanabilirsiniz.