Ankilozan Spondilit Alternatif Tıp Tedavisi

Ankilozan Spondilit Alternatif Tıp Tedavisi

Ankilozan Spondilit hastası olan kişiler modern tıbbın yanı sıra Ankilozan Spondilit alternatif tıp tedavisi de yaptırmak isteyebilirler. Bu konuda uygulanan alternatif tıp teknikleri oldukça başarılıdır.

Romatizmal Hastalık Nedir?

Romatizmal hastalık kişinin kemik, kas ya da eklemlerinde meydana gelen yangısal durumları barındıran hastalıklardır. Romatizmal hastalık tanımın altında yüzlerce hastalık barındırmaktadır. Kas ve eklemlerin yanı sıra bir çok sistemi tuttuğundan dolayı multisistem hastalığı olarak da bilinmektedir. Romatizmal hastalığın oluşum nedeni tam manası ile bilinmemektedir. Bağışıklık sisteminin güçlü olmaması ve genetik faktörlerin de etkisi ile birlikte birçok romatizmal hastalık karşımıza çıkabilmektedir.

Romatizmal Hastalık Belirtileri

• Eklem sıcaklığı, eklem ağrısı,
  • Eklem aralığında iltihap birikmesine bağlı olarak oluşan şiddetli ağrılar
  • Kasların güçsüzlüğü
  • Kas ağrısı, yanması
  • Diz kapağında şiddetli ağrılar ve yürüyememe
  • Sırt ve belde görülen kramp niteliğinde ağrı. Ağrının bir anda kaybolması ve bir anda ortaya çıkması
  • Ciltte meydana gelen döküntü
  • Deri yüzeyinde sertlik ya da deformasyon
  • Göz yaşında oluşan azalma, gözyaşının olmaması
  • Tükürükte meydana gelen azalma
  • Tırnak yapısının değişmesi
  • Nefes darlığı
  • Sindirim sisteminde meydana gelen değişiklik. Kabızlık ya da geçmeyen ishal hali
  • Kişinin uzun süre olarak vücut ısısının yüksek olması
  • Böbrek fonksiyonu bozulmaları
  • Güneşe karşı yüksek duyarlılık, güneşe çıkamama
  • Merdiven çıkarken ya da oturup kalkarken zorluk yaşama, diz kapağından ses gelmesi, diz kapağının katlanamaması durumu

uygulanabilecek tedavi yöntemleri arasındadır.

Ankilozan Spondilit Nedir?

Ankilozan spondilit halk arasında sabah tutukluğu olarak da bilinir. Kalça ekleminde görülen ve omurgayı tutan bir romatizmal hastalıktır. İstirahat bu hastalığı daha çok tetikler. Sabaha karşı artan şiddetli ağrılar olur. Sıcak, masaj ya da egzersiz ile azalan bir rahatsızlıktır. Yorgunluk halsizlik ve kilo kaybı yapabilir.

Ankilozan Spondilit Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri

Dr. Erkan Yula Immunıty Clinic’te Ankilozan Spondilit Tedavisi Alternatif Tıp Teknikleri ile uygulanmaktadır. Ankilozan Spondilit yani sabah tutukluğu şikayetlerinizden kurtulmanız doğal tedavi yöntemleriyle mümkündür. Sizler de bu alanda yer alan uygulamalarla kaliteli ve güvenli hizmet alabilirsiniz. Kliniğimizde yer alan uzman ekibimiz ile birlikte kişiye özel tedavi yöntemi uygulamalarını bulabilmeniz mümkün. Rahatsızlıkların önüne geçebilmek ve daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına nitelikli ve profesyonel çalışmalarla sizlere hizmet vermekteyiz. Güvenle sizler de kliniğimizden uygun koşullarda yararlanma sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir ve randevu talebi oluşturabilirsiniz.